GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Isnin, 8 Februari 2010

Aduan n0.3

ADUAN 1

Pengadu : Encik..rumah saya dah 1 bulan tak ambil sampah..

Penerima aduan : Sampah jenis apa tu encik..

Pengadu : Sampah kebun hasil cantasan pokok pokok dan rumput rumput..

Penerima aduan : Maaf kami cuma ada jadual berkala sahaja untuk perkhidmatan sampah kebun itu..

Pengadu : Ok encik..terima kasih saya faham..

ADUAN 2

Pengadu : Bila lori nak masuk ni encik?..sampah rumah saya dah 1 bulan tak diambil..

Penerima aduan : Minta maaf encik..mengikut laporan Penyelia kami sampah dipremis encik dalam pagar yang berkunci..nanti sila letakkan di sangga luar pagar okes..

Pengadu : Lorr..ok encik minta maaf..

ADUAN 3

Pengadu : Encik..sampah rumah saya tidak pernah diangkat kenapa yer..

Penerima aduan : Encik ni dari mana?..

Pengadu : Dari kawasan perumahan yang terbengkalai cuma 3km sahaja dari bandar..dah lah tu semak samun pula tak pernah bertebas..wakil rakyat setempat tidak pernah pun jengok kami..api air tiada..kami cuma mandi air dari 'culvert 'sahaja..loan bank untuk rumah ini kami dah bayar..tapi rumah masih tak siap siap..

Penerima aduan : erh?..

*** Aduan setempat tiada mengira masa..waktu dan situasi..

19 Merujuk kepada perkara diatas :

Frodo Baggins 8 Februari 2010 11:04 PG  

wahahhahaha
aduan ketiga x tahan!!!


>>___<<

Akuanakpahang 8 Februari 2010 11:12 PG  

Naya ke member tu tentu CF tak lulus lagi haru betul.........

relevan 8 Februari 2010 11:17 PG  

* Tu lah pasal Frodo..

* Banyak masalah rumah terbengkalai ni en yassin..

Miecyber @ Sudu 8 Februari 2010 11:33 PG  

Aok dan rodong aok adalah Adiwira @ Hero masyarakat setempat.Demerlah tempat mereka mengadu apa saja permasalahan setempat,kena pulok kena taim YB terlalu busy untuk meluangkan masa melawat kawasannya sendiri.

Webmaster@Echam 8 Februari 2010 11:53 PG  

Nasib baik kawan tak keje dlm bidang menyambut aduan ni. Kalo tak mau kawan pun kena darah tinggi....

deus X machina 8 Februari 2010 11:59 PG  

dah macam wakil rakyat dah
erk888

piewahid 8 Februari 2010 12:00 PTG  

nk nanyer, kalu sampah masyarakat mtk tolong org demeh dtg ngamik leh ker??

♠☠♠ayudeadwish♠☠♠ 8 Februari 2010 12:36 PTG  

nak sian pon takde perasaan sekarang nih~
sila jalankan tanggungjawab masing2~

fikaryna 8 Februari 2010 1:34 PTG  

mau fenin penerima adua..huhu..mcm pej yb dah..hehe..

♠☠♠ayudeadwish♠☠♠ 8 Februari 2010 2:19 PTG  

terima kasih kerana sudi hadir dalam blog aku~
today is the end of me~
thanks~

zetty 8 Februari 2010 2:52 PTG  

ada jugak org wat aduan mcm tue..hihihi

maiyah 8 Februari 2010 2:59 PTG  

hehe.. aduan ketiga tu mmg baikkkkk nyer

endiem 8 Februari 2010 3:02 PTG  

rumah dan pengadu terbengkalai.

Finaz 8 Februari 2010 3:16 PTG  

aduan no.2 tu pun klakar gak.. hehe.. apalah bijak sangat org tuh..

relevan 8 Februari 2010 4:02 PTG  

* Hanya perut sahaja nampak macam perut sesetengah wakil rakyat Mie..

* Macam macamlah redNing..

* Payoh gini Echam..kome nye sendiri yang nyambut telipon ni..

* Sampah masarakat?..kena tanya ketua kampung tu en Pie..

* Sama sama..erk?..aYuuu..nak pergi mana?..Semua bertanggung jawab pada alam sekitar..

Anuar Abdul Aziz 8 Februari 2010 4:07 PTG  

kwan nak ngadu juger..sampah masyarakat kat tempat kwan ni bila nak pungut...hehe

relevan 8 Februari 2010 4:48 PTG  

* Maunye tak fenin Ryna..

* Sama sama ayu..knapa nye ni?..jangan mengalah ayu..

* Banyak juga yang macam ni Zeety..

* u like i like s0p..

* Memang baik punya aduan tu Maiyah..layan je lah..

* Terlebih bijak tu Finaz..

* Sila rujuk kepada Ketua Kampung untuk pelupusan sampah Masarakat tu en Nuar..

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP