GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Jumaat, 12 Mac 2010

Hujan mula turun

Kelihatan beberapa kereta dibasahi hujan ( pemandangan dari atas pejabat tempat kawan bekerja )

Setelah beberapa lama Kemarau maka hari ini hujan mula turun ditempat kome.. Alhamdullilah.. Samada sedar atau tidak air di muka sauk di loji JBA sudah semakin surut..dan sedar atau tidak juga kita sebagai penguna air cukup membazir dengan tidak yang sepatutnya seperti membasuh kenderaan seperti Lori kereta bas dan basikal di rumah dengan tanpa rasa bersalah sebab kita membayar bil air pada setiap bulan..
.
Cuba kita pergi membasuh Lori kereta bas dan basikal dipusat pusat pencucian kereta..air yang digunakan cuma sedikit sahaja dan kita pun cuma membayar dengan sedikit bayaran..
.
*** Apa kawan melalut gini?..oh ye semakin menghampiri pertengahan bulan rupanya..

18 Merujuk kepada perkara diatas :

Miecyber @ Sudu 12 Mac 2010 1:09 PTG  

Alhamdullilahh..cuaca semakin sejuk sekarang ini..

hai 12 Mac 2010 1:34 PTG  

alhamdulillah,hujan lebat petang semalam kat area rmh koi...jimat sikit air,x perlu menyiram pokok2!!

ezzati 12 Mac 2010 2:05 PTG  

aar..smlm ujan turun..rasa hepi je sbb rasa bumi sgt panas dah..arini pn mendung je kat luar tu..Alhamdullilah :)

Finaz 12 Mac 2010 2:45 PTG  

Oh! Baru saya tahu... rerupanya kalo pertengahan bulan aok akan melalut..takperlah janji jgn melalut sbb dtg bulan cukup (ahahaha! sori aok...saya gurau jer..jgn amik hati yer..hehe..)

pakcik kordi 12 Mac 2010 3:08 PTG  

syukur Alhamdulillah...ni pun baru je lps ujan bang!

endiem 12 Mac 2010 3:15 PTG  

semakin tengah bulan semakin keringlah poket..lambat lagilah nak hujan.

Che' Pit 12 Mac 2010 3:50 PTG  

kat utara masih panas..
baru je balik dari alor star..

zulkbo 12 Mac 2010 3:54 PTG  

salam Syed..
paneh lak kat ampang hari nie..
harap petang hujan lah..

Akuanakpahang 12 Mac 2010 7:27 PTG  

Jangan lupa bayor bil air...

A - Air
I - Itu
R - Rahmat.

Jangan biarkan bil air anda bertunggak permotongan akan dibuat tanpa Notis. hehehehe...

Cikgu Jang .. 12 Mac 2010 8:26 PTG  

ramalan kaji cuaca kemarau sampai bulan april....tapi itu ramalan je....sekarang ni cuaca dah mula menampakkan perubahan setelah panas terik beberapa bulan...Alhamdulillah..

a kl citizen 12 Mac 2010 10:42 PTG  

syukur hujan mula turun..

al-mankaraqi 13 Mac 2010 12:54 PG  

awok tadoh dok ujan ter bang?

Mazru Majid 13 Mac 2010 3:12 PG  

salam weh,

Alhamdulillah lah..tempat koi pun ujan gek ptg td..

kelompen 13 Mac 2010 10:00 PG  

ujan dan air
sejuk dan damai
tenang

Lina 13 Mac 2010 1:27 PTG  

alhamdulillah...kat ktn ni pun 2 ari ujan turun...walaupun x selebat mane tp cukuplar utk membasahkan bumi, menyejukkan cuaca...menyegarkan pokok2

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP