GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Isnin, 8 Mac 2010

Jongang vs Juling

Belum pun reda isu kontroversi drama Halimah Jongang..semalam satu lagi drama dalam slot disebuah televisyen kabel berbayar dimainkan.. kali ini drama bertajuk Fatimah Juling pula.

Jadi tidak hairan lah dimasa akan datang tentu ada tajuk filem atau drama seperti BIBAH TONGGEK..ROSNAH SEMPAK..MINAH SENGET..SALMAH KELABU..RAHMAH SIONG..SYAMIMI DEBAB..NORIZAN CEKEDING..AYU SENGAL..RYNA HOMIS DAN JUGA FINAZ LENTIK..

*** Hmmm...

40 Merujuk kepada perkara diatas :

pB 8 Mac 2010 8:17 PG  

teruk tul cerita melayu sekarang nie

Miecyber @ Sudu 8 Mac 2010 8:27 PG  

Tak patut di galakkan rancangan seperti di nyatakan di atas tapi saya tak sabar nak menonton FINAZ LENTIK.

Bilakah FINAZ LENTIK akan ke udara?

relevan 8 Mac 2010 8:41 PG  

* Tu lah pB..agoknye tajuk boleh melariskan..

* Kawan pun tak pasti lagi tayangan Finaz Lentik tu Mie..tunggu je lah..

al-lavendari 8 Mac 2010 8:51 PG  

semua cerita yang telah di mainkan di tv atau akan di mainkan di tv saya tak berminat langsung nak tengok KECUALI cerita Finaz lentik !

psst .. bila nak start shooting ?

hai 8 Mac 2010 8:55 PG  

weh..x aci betoi...suma bagi kat org pompuan je....!!

Mr PenyuBiru 8 Mac 2010 9:21 PG  

lepas ni citer Nizam Kambing dan Dollah Haprak plak.


errr..citer Finaz Lentik tu dah start shooting blum? errr..rasanya cam nak join berlakon jugak la.hehe..

Akuanakpahang 8 Mac 2010 9:31 PG  

Cerita sedang di kupas oleh En piewahid kawan suka juga dengan komen beliau dan apakah ini wajah kita, filem kita dan budaya kita?

Komen kawan byk lagi cerita yang lebih sesuai di terbitkan apa jadah cerita semacam ini dibuat? apa perlu dan apa gunanya?

senyummmm 8 Mac 2010 9:57 PG  

owh...sempat jugak tgk si timah juling tu semalam..tp dlm 10min je.tajuk pn dh x best,nmpk sgt lebih kurg ngn cite si limah jongang..si timah pun,x reti lalu nk wat mata juling..cam lakonkan watak org buta lak...aiseh...

relevan 8 Mac 2010 10:05 PG  

* Herion untuk Finaz Lentik ni asyik demam je abg Hamzah..shooting selalu ditunda..

* Heh heh Sori Hai..

* Nama tajuk memainkan peranan penting jue tu endiem..macam juga tajuk '' benda itu dalam botol ''..

* Sedang mencari Hero untuk filem Finaz Lentik ni..kawan rasa en Penyu biru serasi..

* Kawan dan baca entri en Pie tu..tapi guana orang suka juga tengok drama2 gini..guana en yassin..

* Senyummmm..sempat juga tengok 10 menet yek..

Anuar Abdul Aziz 8 Mac 2010 10:21 PG  

ceriat begini untuk hiburan,malangnya ia memberi kesan kepada pihak yang terkait...kesian.drama kita dah takde arah dah...

fikaryna 8 Mac 2010 10:22 PG  

encik relevan..pasai apa ada namer ryna..guna ar name lain..kecik ati kawan..huhu..

relevan 8 Mac 2010 10:37 PG  

* Moh kita buat drama redio je nuar..orang tak nampak cuma dengar je..

* Erk Ryna?..itu bukan awak..itu Ryna budak kampung sebelah kampung kome..Sori yerk.. Homis tu bermakna kuat membebel..

zulkbo 8 Mac 2010 10:50 PG  

salam..
koi memang sakit hati bila orang suka mengata sifat manusia..tak baik rasanya ..semua insan sama jer..tapi pengeluar filem@drama ni buat duit la pulok..goner tu??

zetty 8 Mac 2010 11:31 PG  

hahaha...mcm2 cerita skrg kan...byk jugak idea relevan..nie blh dibawa keatas nie...hehehe

relevan 8 Mac 2010 11:37 PG  

* Wslm Zul..nak lariskan filem atau drama2 deme gamoknye ..kena gitu gaya..

* Yer Z..bawa je setinggi mana yang boleh..

Finaz 8 Mac 2010 11:49 PG  

Oh!NO. Finaz Lentik lah pulakkkk...
(hehehehe...bagi saya ketawa dulu)

Lancelottt.., amboi2 kemain aok ekk.. Sepakat, sehati sejiwa betul aok dgn En Sudu, En Al-Lavendari & En Penyu yaaa..

takperr..nevermind..i'll think of something for u guys..

p/s: Oh! sbg friendly reminder, jgn lupa sediakan ambulance depan rumah bila nak nonton citer Finaz Lentik tuh... takut2 kang ada yg dpt heart attack bila nengok Penyu enter frame ibarat Beauty & The Beast hehehehe funny nyaaaa... (hee..sowee En Penyu, saya gurau jer. Jg amik hati ok.)

Finaz 8 Mac 2010 11:49 PG  
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Finaz 8 Mac 2010 11:49 PG  
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
senyummmm 8 Mac 2010 11:52 PG  

sempat la jgk tgk 10 menet..smtra tgu mata pejam.hehe..

relevan 8 Mac 2010 11:54 PG  

* Amponnnn Finaz...Lancelott sudah cabut lari..

Cikgu Jang .. 8 Mac 2010 12:03 PTG  

bab gitu sinonim sgt dgt org pompuan yak....jgn kuar pasei lelaki doh le...

Webmaster@Echam 8 Mac 2010 12:36 PTG  

Erkkkk.. Finaz lentik plak...

piewahid 8 Mac 2010 12:43 PTG  

nok ngaku malu, xngaku menipu:
sebenornyer koi pun xsabor juge kala ande criter finaz lentik tu. hehehehehe...

pakcik kordi 8 Mac 2010 12:58 PTG  

halimah jongan tu cun apa...haa...

finaz lentik bl nk kuor?ceh..tye jugak/.......kah kah kah!!!!!

Alimaz-Kembara Terasing 8 Mac 2010 1:09 PTG  

huuuuuu macam2 tajuk tu....naper semuanya merujuk kepada perempuan.....lelaki????

Mazru Majid 8 Mac 2010 2:48 PTG  

tah hape-hape dah tajuk citer..koi x pernah tgok citer2 te

redNing 8 Mac 2010 3:46 PTG  

wuhuhu macam2 tpi kesian la dorng yg jongang & juling tu mesti terasa hti

maiyah 8 Mac 2010 3:57 PTG  

x tgk pun cite tu.. x tau kiahnya camne

♠☠♠ayudeadwish♠☠♠ 8 Mac 2010 4:56 PTG  

ayu sengal ae?
sepok laju2 120 km/j kang

relevan 8 Mac 2010 5:38 PTG  

* Sikit lagi tentu ada nama nama lelaki pula macam tu cikgu Hj..

* A'ah Echam..Finaz Lentik..

* Kita tunggu saja Filem Finaz Lentik ni en Pie..

* Pakcik dapat ikan besau kesemalam

* Agoknye nama perempuan lebih komersel ..Alimaz..

INTAN RH 8 Mac 2010 5:47 PTG  

apsal sume pakai nama ppuan? ce buat filem Atan Lembut ke..

deus X machina 8 Mac 2010 6:11 PTG  

ayu sengal kat astro ria
finaz lentik kat astro prima
sekian

sonata anak kancil 8 Mac 2010 6:27 PTG  

sedap bebeno ke cite Finaz Lentik tu...tak yah tanya aku cite2 ni....cite2 apo sekalipun tak masuk dalam otak aku!

Pacifist 8 Mac 2010 6:54 PTG  

pengarah memang suke name yg komesial@ kontrovesi.kononnya boleh menarik khalayak.pepun deme tok minte lahir mcm tu.moge pare pengaroh lebih sensitif

Cik SHiN~JU 8 Mac 2010 9:06 PTG  

sya ade terbaca dlm paper mggu lps,
citer halimah jongang n fatimah juling tu dr penerbit yg sama.Pasni dia nk buat citer pasal org bdn berbau plak.hee... ;p

aRien de GreaT 8 Mac 2010 9:38 PTG  

tu la psal uncle..diorg nk bt crita ngn malukan org..ish2..

al-mankaraqi 8 Mac 2010 9:59 PTG  

apakah yang bermain di benak mereka?

hans 8 Mac 2010 11:22 PTG  

entah..cerita macam tu jika digarap dengan lebih bermotivasi boleh jadi karya yan lebih baik sebenarnya

Miecyber @ Sudu 9 Mac 2010 7:47 PG  

Kalau tengok feedback dari entri blogger wanita sejati kita, mereka sungguh tidak berpuashati dengan fenomena menjadikan wanita karekter utama drama yang berkaitan.

Malangnya producer drama-drama tersebut( Halimah Jonggang & Fatimah Juling ) adalah juga seorang wanita yang bermati-matian mempertahankan idea dan konsep tersebut walaupun ianya kontroversi



Jadi..timbang-timbangkanlah...

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP