GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Jumaat, 30 April 2010

Senyum dipagi hari Jumaat ( Sampah )

Pemandangan disebuah tapak pelupusan sampah..

Lokasi sewaktu kak Zakiah dan Rozita dihadapan rumah ketika sesama membuang sampah domestik kedalam ' bin ' masing masing..

Kak Zakiah : '' Zita tau hanya dengan kerana sampah ada orang sanggup berbunuh tau ''..

Rozita : '' Betul Kak..saya ada baca paper semalam..ada banyak kisah sampah dalam minggu ini ''..


Kak Zakiah : '' Hanya dengan meletakkan sampah dihadapan rumah jiran saja boleh bergaduh sampai pukul memukul bunuh membunuh ''..


Rozita : '' Sampah ni benda busuk..tu yang tidak sesuai sangat..patutnya sampah kita letaklah dihadapan rumah kita..ni yang pergi letak di hadapan rumah orang maka dapat lah faedah ''..


Lalu mereka berdua pun bercerita lah segala jenis sampah dan juga segala jenis bau sampah dan masuk pula kepada bab kitar semula sampah..sehingga lah lalu sebuah lori sampah yang datang tepat pada waktu kutipan untuk melupus sampah dikawasan Taman tersebut..Terus saja perbualan mereka berubah topik..


Rozita : '' Eii..kak hensem sungguh budak pemungut sampah yang lalu dihadapan kita tadi yer ''..


Kak Zakiah : '' Memang hensem Zita..boleh tergoda dibuatnya ''..tapi ye ke itu orang Malaysia ..entah entah mamat bangla..

Rozita : '' Eii Kak mamat bangla pun hensem apa..idung mancung ala Shah Rukh Khan gitu..
.
Kak Zakiah : '' Ishkk.. Kau ni Zita ''...
.
*** Kawan pun hensem juga kak..

16 Merujuk kepada perkara diatas :

jane 30 April 2010 8:22 PG  

aiyoooo...shah rukh khan tu ensem ke>???

pleaseeeeeeeeee
tak kuasa koi pokcik

ngahhahah

endiem 30 April 2010 9:22 PG  

jgn tergoda dgn mamat bangla je, awang hitam lagi hensem.

CekWa 30 April 2010 9:27 PG  

peminat tegar SRK la ni yak..

Cik SHiN~JU 30 April 2010 10:22 PG  

Salam...
Erm...jiran kakak koi kat Peramu,depan umah dia atur pasu bunga...mmg lawo la kala tgk..tapi tong sampoh xdok...sampoh dia,dia buang dlm tong sampah depan umah kakak koi...ade ke patut? Pas abg ipor koi sound dia gi buang dlm tong org lain pulok..kala kat kejiranan Tmn Medan,dah lama dia tu kena parang..


p/s - koi x minat llaki mcm bangla ngn hindustan,koi suke korean n japanese look...

akuanakpahang 30 April 2010 10:45 PG  

Kawan setuju ngan N3 aok nei mmg ada yang sampai berbunuh sabit sampoh nei tak baik lah gitu ooo..ingat kita mati berlake huhuhu....

relevan 30 April 2010 10:51 PG  

* Baru lepas menyelinap lari dari kawasan Gotong Royong ni..berkenaan sampah juga..hehe!

Sharinginfoz 30 April 2010 11:12 PG  

memang teruk lah perangai macam ni buang merata-rata.. tapi bila sorang buat semua ikut aja kan

Hanis Zalikha Ucap Terima Kasih

Nerzhul 30 April 2010 11:12 PG  

gamoknye deme ni tak tau dmane nak beli dan segan nak gi mbeli tong sampah. boleh la kita bukak bisnis jual tong sampah dari rumah ke rumah. ngehehe

piewahid 30 April 2010 12:07 PTG  

koi teringat sokmo yg aok kabo dulu te psl org ngutuk lori sampoh busuk. aok kabo: "mcm la dia xbuang sampoh..." betul ngat tu. hargai lah sikit org yg bkerja mbuangkn sampoh kita...

deus X machina 30 April 2010 1:01 PTG  

cett aok mengelat dari gotong royong ek

zetty 30 April 2010 2:56 PTG  

kerana sampah...mcm2 boleh terjadi..jeng jeng jeng...hihihi

Hashim Zabidi 30 April 2010 4:10 PTG  

hilang bau sampah dek mamat hensem, yek...

zulkbo 30 April 2010 4:53 PTG  

salam syed..
bab sampah sampai berbunuh
arghhh..goner ter?
nasiblah kena belajo
kontrol kemarahan..

INTAN RH 30 April 2010 5:11 PTG  

shahrukh khan tak hensem tp dia attractive..haha...

time nak buang sampah, jgn ler pentingkan diri..

maiyah 30 April 2010 8:14 PTG  

sape le yg tergoda ngan mamat bangla nih hehe

Miecyber 1 Mei 2010 10:48 PG  

Sampah tidak boleh di pisahkan dari kehidupan kita walaupun ianya sentias di cemuh dan di pinggirkan.....

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP