GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Sabtu, 31 Julai 2010

Cuba mengelak


Sewaktu melewati sebatang jalan yang berhampiran sebuah pusat membeli belah tadi..terlihat kawan kelibat seseorang rodong ..mundar mandir di tepi pusat perniagaan itu..

Kawan cuba mengelak tapi beliau terus nampak kawan..lantas menahan kereta kawan dan belum sempat apa apa kawan terus hendak meminjam duit daripada beliau..

'' Fuhh..selamat kawan dengan taktik begitu..sebab sememangnya sudah kerap kali beliau meminjam duit dari kawan dan juga sudah ramai yang terkena tapi tiada berganti..

Jadi sebelum dia cuba hendak meminjam duit dari kawan..terlebih dulu kawan terus cuba membuat pinjaman dari beliau.. Tips ini pun kawan belajar dari seorang rodong yang pernah terkena '..

Dan..kawan pernah cuba kepada seorang penjual ubat..

''..bang beli ye minyak ni..murah saja RM10 sebotol..boleh gosok dimana saja..minyak kelapa cak Badak ini baik bang ''..kata Penjual ubat itu..

'' ..Alahai dik..sori ye..Pakcik pun penjual minyak ni..hari ni Pakcik Off '' jawab kawan..dan penjual ubat itu terus saja berlalu..

*** Berkesan tapi tengok tempat..seperti juga ada penjual madu lebah tiruan yang semacam paksa anda membeli ..cakap kat penjual tu..saya pun penjual madu ori..pokok Tualang punya..

9 Merujuk kepada perkara diatas :

mazru 31 Julai 2010 pada 1:30 PTG  

hahaha..menraik tips aok te!koi nak cube..

Granny Hani 31 Julai 2010 pada 2:44 PTG  

hahahaa...terima kasih, saya akan pakai guna tips ni..saya dah acap kali berdepan dengan orang yg mcm tu..mmg serba salah sebab tak tau alasan apa yg nak di beri untuk menolak..

Guru 31 Julai 2010 pada 3:34 PTG  

bijak... bijak

terbaru dari saya : entah apa

Afzainizam 31 Julai 2010 pada 3:49 PTG  

♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kami DAtang Ziarah Blog Anda
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/


Salam kunjungan salam ziarah…. saya pun kiranya jual minyak gak kira cam tu gak lah ye nak balas balik...

dah banyak kali dah jumpa orang camtu payah betul lah nak elak...

yup bengkel aku ni pun selalu gak orang datang nak pinjam duit... mana lah bengkel aku ni ade duit pun... kalau aku ni ahlong pun aku nak gak tolong tapi kalau tak bayar nahas lah korang

ckLah @xiiinam 31 Julai 2010 pada 5:36 PTG  

Saya pernah didatangi orang menjual kamera dan kamera itu adalah kamera saya yang hilang sebelumnya.........


Hmm...panjang cerita jadinya!

lalink7 31 Julai 2010 pada 6:53 PTG  

ehh nak cuba..tp klau org tu jual madu then saya balas balik 'sy pun jual nie jgk'...
takut org tue gelak je sbb mst dia tau saye tipu..hahahha

sahromnasrudin 31 Julai 2010 pada 11:11 PTG  

salam..org jual insuran..sy pun ckp sy jual insuran gak...heheheh..dia jual ikhlas..sy ckp sy beretiqa hahahahah

zulkbo 1 Ogos 2010 pada 12:57 PG  

salam..
koi datang nak pinjam
RM10..ada tak weii?

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP