GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Jumaat, 18 Februari 2011

Senyum dipagi hari jumaat ( kejam )


'' Sekarang terlalu banyak perbuatan kejam oleh manusia manusia yang tidak berhati perut ''.. kata Kak Zakiah..

'' Betul tu kak..bunuh sana sini..buang bayi..rogol..bertindak kejam pada isteri dan macam macam penderaan lagi..manusia yang sanggup melakukan begini sudah tidak punya rasa belas ''..kata Rozita..

'' Akal manusia begini sudah rosak.... ehh? itu yang merah merah lebam kat bawah leher Zita tu kenapa..tanya kak Zakiah


'' Ini perbuatan kejam suami Zita malam tadi ''..kata Rozita..

'' Cis..mentang mentang lah suami Zita bertindak kejam ye ''..kata kak Zakiah..

Lantas mereka berdua pun ketawa ..

*** Selamat pagi jumaat..

19 Merujuk kepada perkara diatas :

Nancy Poh 18 Februari 2011 8:12 PG  

Ermm...kejam yang jenis apa ye?? sy ni pun kejam juga..boleh bunuh nyamuk berpuluh-puluh sehari..huhu



Entry Semasa:
Gempar Apabila Patung McDonald Diculik dan Dipancung

Adlan Solis 18 Februari 2011 8:19 PG  

hui3..salam jumaat^^

jangan kejam2 no.

akuanakpahang 18 Februari 2011 8:28 PG  

Selamat hari jumaat tumpang senyum juge :)

lalink7 18 Februari 2011 10:11 PG  

uiks..boleh pulak lawak lucah camtuee kak Zakiah nie..malu saya bace..hehehe..

kalau geng mak2 becakap mesti xalas..yg si anak gadis kena tahan muka dari malu..

sahromnasrudin 18 Februari 2011 10:29 PG  

kejam tandanya sayang hehehee

eelobor 18 Februari 2011 10:33 PG  

oh tidak.....tak sempat nak berlaku kejam....

Nerzhul 18 Februari 2011 10:59 PG  

pepagi jumaat cerita cenggitu..aok memang kejam bang..hehehe

tuyuk 18 Februari 2011 11:16 PG  

kuikuikuikui.. geram dan kejam (;

Miecyber 18 Februari 2011 11:25 PG  

Pesakit mental semakin bertambah ramai di Malaysia...

Bank ditipu RM 19 juta

Cik SHiNJU 18 Februari 2011 11:59 PG  

Kijam tol makcik dua org tu...
Pagi2 jemaat jek mula la citer yg bukan2..huhuh

cemomoi 18 Februari 2011 12:27 PTG  

belum cukup kejam kecuali lepas tengok dorang makcik tu jalan terseret-seret, sarat!

Sharinginfoz 18 Februari 2011 3:34 PTG  

memang sungguh kejam... macam2 gejala tak sihat kan

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP