GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Jumaat, 29 Julai 2011

Ratusan uji bakat program jadi jutawan di Florida


* SEBAHAGIAN peserta yang menghadiri uji bakat kuiz televisyen Who Wants To Be A Millionaire di Hotel Grand Hyatt Tampa, Florida kelmarin.

TAMPA BAY, Amerika Syarikat (AS) - Seramai 600 orang hadir untuk sesi uji bakat kuiz televisyen Who Wants To Be A Millionaire dengan harapan mereka berpeluang untuk bergelar seorang jutawan, lapor sebuah akhbar semalam.

Sesi uji bakat musim terkini kuiz popular itu yang menawarkan peluang memenangi wang tunai AS$1 juta (RM2.95 juta), diadakan di Hotel Grand Hyatt di sini, negeri Florida kelmarin.

Seorang wanita yang ditemui di lokasi itu berkata, minatnya yang mendalam terhadap kuiz Who Wants To Be A Millionaire mendorongnya mencuba nasib dalam sesi uji bakat tersebut.

Para peserta yang berjaya dalam sesi uji bakat di sini akan dihantar ke New York bersama peserta lain dari seluruh AS.

Beberapa peserta yang bertuah dalam kalangan mereka akan dipilih sebagai antara finalis yang berpeluang untuk bertanding dalam kuiz Who Wants To Be A Millionaire. - Agensi

* Sumber kosmo! Online



1 Merujuk kepada perkara diatas :

Aku Anak Pahang 29 Julai 2011 pada 8:54 PG  

Sape tak emboh jadi jutawan yak :)

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP