GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 25 Ogos 2011

Takut Sama Hantu, Pekerja Bangunan Berhenti Kerja


NAPLES - Para pekerja yang sedianya merenovasi bangunan museum di Naples, Italia, berhenti kerana takut hantu di museum tersebut.

Museum Arkeologi Nasional akhirnya mengundang paranormal dari seluruh dunia untuk memecahkan misteri tersebut.

Para pekerja bangunan mengaku kerap mendengar suara arwah yang menjerit sangat mencekam. Mereka juga merasakan temperatur udara sekitar tidak biasa. Bahkan beberapa bekerja melihat sendiri penampakan hantu.

Arkitek yang bertanggung jawab terhadap pekerjaan itu, Oreste Albareno, mencuba mencari kebenaran dengan bermalam. Namun akhirnya dia sendiri mendapatkan pengalaman yang sama seperti anak buahnya.

"Saya mencuba untuk mengambil gambar dengan telepon bimbit. Gambar menunjukkan seorang gadis kecil, tapi tidak ada siapa pun di lokasi," ujarnya seperti dipetik Orange, Rabu (24/8/2011).

"Tidak ada anak buah saya yang membawa anaknya ke lokasi. Tempat ini juga terkunci rapat sehingga tidak mungkin ada anak kecil yang boleh menyusup masuk," lanjutnya.

Paranormal yang diundang akan datang pada September mendatang untuk menyelidiki keberadaan hantu tersebut.

* Sumber okezone

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP