GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 1 September 2011

Berlian berharga USD10 Ribu Habis Dilahap Anjing


Seekor anjing di Albany, Amerika Syarikat (AS) sepertinya memiliki ketertarikan sendiri terhadap benda berkilau. Namun ketertarikannya itu justeru membawanya dalam kesulitan.

Anjing yang diberi nama Honey Bun ini, membuat pemiliknya panik setelah menelan berlian senilai USD10 ribu.

Anjing ini memang dimiliki oleh pemilik toko berlian John Ross. Tetapi insiden ini merupakan yang pertama kalinya anjing tersebut menyantap berlian.Demikian diberitakan MSNBC, Selasa (30/8/2011).

Chuck Roberts yang juga memiliki toko tersebut mengatakan, dirinya meninggalkan kerusinya untuk menyambut seorang tamu. Tetapi disaat bersamaan Roberts tidak menyedari bahawa salah satu dari empat kantung berisi berlian, dilaporkan hilang.

Sedar melihat ada kantung terus ada yang terbuka, Roberts langsung menyedari siapa pelaku pencurian berlian ini. Lewat pemeriksaan rontgen, Honey Bun terbukti bersalah melahap berlian itu.

Tampak dua titik ditemukan di dalam perut anjing tersebut, yang diyakini berlian yang ditelan anjing itu. Berlian itu akhirnya dikeluarkan dari perut Honey Bun dan langsung dibersihkan sebelum akhirnya dikirim kembali ke penyuplai berlian.

* Sumber okezone



0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP