GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Rabu, 28 Disember 2011

Buaya Curi Mesin Pemotong Rumput

Foto: Getty Images


SIDNEY - Seekor buaya air tawar bernama Elvis diketahui mencuri sebuah mesin pemotong rumput milik pekerja sebuah kebun binatang di Australia.

Kejadian ini berlansung saat para pekerja Kebun Binatang Sidney hendak menutup kandang buaya tersebut. Tetapi insiden kecil justru memaksa pekerja membela diri. Demikian diberitakan Associated Press, Rabu (28/12/2011).

Tim Faulkner mengatakan, dirinya bersama dua orang pekerja lainnya bermaksud menutup kandang buaya seberat 500 kilogram tersebut. Tetapi tiba-tiba saja, buaya sepanjang lima meter ini tampak siap menerkam rekan Faulkner, Billy Collett.

Sadar nyawanya terancam, Collett pun berupaya menghalau buaya itu dengan mesing pemotong rumput. Collett pun lari menyelamatkan diri dari terjangan buaya besar ini.

Gagal menyerang Collett, Elvis pun menumpahkan kekesalannya pada mesin pemotong rumput miliknya. Mesin itu pun ditarik ke sebuah kolam yang ada dikandang Elvis.

Faulkner pun sempat menarik mesin pemotong rumput dengan lompat ke dalam kolam saat Collett mengalihkan perhatian Elvis dengan daging kanggaro.

* Sumber Okezone.com 


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP