GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Jumaat, 29 Jun 2012

3 lagi mengaku seks dengan remaja



SINGAPURA: Tiga lelaki termasuk aktivis terkemuka yang juga cucu pengasas Shaw Organisation, Howard Shaw, 41; warga Indonesia, Wilson Oei, 25 dan seorang pengurus, Chiang Meng Chuan, 31, mengaku bersalah atas tuduhan mengadakan hubungan seks berbayar dengan seorang remaja perempuan bawah umur. 

Hingga kini empat disabitkan bersalah atas kesalahan melakukan hubungan seksual dengan remaja perempuan bawah umur dalam skandal pelacuran yang dikendalikan melalui internet.

Sekurang-kurangnya 48 lelaki diberkas kerana dikatakan terbabit dalam kes berkenaan.
Lelaki pertama yang didakwa dan mengaku bersalah adalah seorang bekas pengetua, Lee Lip Hong, 39, yang dihukum penjara selama sembilan minggu. Beliau dibebaskan kerana berkelakuan baik selepas menjalani hukuman penjara selama enam minggu. 

Shaw, 41, bekas pengarah eksekutif Majlis Sekitaran Singapura (SEC) yang juga cucu pengasas Shaw Organisation, mendiang Runme Shaw tiba di mahkamah dengan isterinya, Jessie, 26 tahun. 

Beliau didakwa membayar sejumlah S$500 (RM1,611) kerana melakukan hubungan seks dengan remaja terbabit di Hotel 81 Beencoolen pada Oktober 2010. 

Peguam Kanan, Harpreet Singh Nehal, meminta mahkamah untuk tidak memenjarakan Shaw kerana melakukan kesilapan yang tidak disengajakan selepas diperdaya mengenai usia sebenar remaja terbabit oleh wanita itu dan juga bapa ayam. 
Singh berkata, Shaw tidak berniat melakukan hubungan seks dengan remaja berusia di bawah usia 18 tahun. 

Shaw yang mengenakan sut tidak menunjukkan sebarang emosi sepanjang sesi bicara selama 45 minit itu. 

Kes Shaw ditangguhkan hingga 30 Julai. – Agensi


* Sumber



0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP