GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Sabtu, 2 Jun 2012

RM3.33j tambah lampu jalan di Pahang


KUALA LIPIS — Kementerian Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah (KKLW) meluluskan peruntukan RM3.33 juta bagi menyediakan 7,000 lampu jalan di seluruh Pahang tahun depan.
Pengerusi Jawatankuasa Pembangunan Luar Bandar dan Hal Ehwal Orang Asli Negeri, Datuk Wan Rosdy Wan Ismail berkata, peruntukan tersebut adalah untuk projek tambahan kepada 5,200 lampu jalan sedia ada di kampung-kampung.
Beliau berkata, lampu-lampu jalan yang disediakan itu adalah untuk menerangkan jalan luar bandar dan kawasan pedalaman dalam usaha kerajaan menceriakan kampung, memudahkan rutin harian penduduk dan mengatasi kejadian jenayah.
"Kerajaan akan melantik kontraktor tidak lama lagi dan projek tersebut akan dimulakan tahun depan secara berperingkat,” katanya kepada Bernama selepas merasmikan mesyuarat agung tahunan UMNO cawangan Kampung Keledek Lipis, di sini hari ini.
 — BERNAMA

1 Merujuk kepada perkara diatas :

Tanpa Nama ,  3 Jun 2012 pada 7:58 PG  

harap projek beri manafaat kpd rakyat..

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP