GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Selasa, 12 Februari 2013

Wanita Ini Sudah 150 Kali Orgasme Tapi Masih Dara


Saucy Emma 

London: Saucy Emma Richards, wanita berusia 20 tahun ini telah mengalami 150 kali orgasme namun masih perawan. Bahkan wanita lebih memilih asyik 'bermain' dengan mainan seks berbanding dengan lelaki.

Emma yang masih bujang itu tugasnya memberikan ulasan mainan seks untuk sebuah kedai online. Namun ia tidak dibayar dan enggan menyebutkan mainan seks yang dimaksudkan.

"Tidak ada orang yang mencintaiku dengan romantis jadi saya memenuhi peranan itu sendirian," kata Emma.

Tugas Emma bermula ketika ia pergi membeli beberapa seluar dalam untuk Hari Valentine tahun lalu. Tapi apabila pulang ia malah membawa mainan seks.

"Sekarang saya tidak cukup dengan mereka. Saya lebih suka tetap perawan dan menggunakan mainan seks saya berbanding tidur dengan seseorang yang tidak khas," ujar Emma seperti dikutip TheSun, Isnin (11/2/2013).

Mainan seks itu boleh membuatnya tiga kali orgasme dalam seminggu. Ini bererti, Emma mengalami orgasme lebih dari 150 kali dalam setahun. Wow!

Pekerja restoran itu awalnya tak mengetahui apa yang boleh didapati dengan mainan seks. Tapi ia merasakan sesuatu yang berbeza dengan mainan itu.

"Kaki saya gementar seperti Bambi," tambah wanita dari Leicester, England, itu

Ia juga menguji lingerie nan seksi, tapi ia menyembunyikan paket yang dihantar dari ibu dan ayahnya. Dia berjanji akan meneruskan ulacan cabulnya bahkan jika ia sudah menemui pacar.

* Sumber health.liputan6.com


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP