GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 14 Mac 2013

Hanis Zalikha Tetap Kongsi Kisah Dalam Blog


Hanis memberitahu tidak akan meninggalkan minatnya menulis blog walaupun telah bergelar pengacara dan pelakon.
KUALA LUMPUR: Pelakon Hanis Zalikha tidak akan meninggalkan dunia penulisannya menerusi blog walaupun dia semakin sibuk dengan pelbagai aktiviti seni.
Hanis, 23, yang juga pengacara program Mad Markets di TV9 berkata, pengalaman sebagai pelakon dan pengacara telah memberikannya lebih banyak input untuk mengemas kini blog miliknya.
"Sejak bergelar pengacara dan pelakon semakin banyak topik yang ingin saya kongsi bersama pembaca dan saya tidak akan berhenti menulis.
"Walaupun sibuk saya tetap akan meluangkan masa untuk mengemas kini blog saya kerana ia adalah minat utama saya," jelasnya kepada mStar Online.
Blognya boleh diikuti menerusi; inibelogsaya.blogspot.com.
Sementara itu mengenai peluang diberikan Astro kepadanya sebagai artis terbaharu di bawah syarikat penyiaran berkenaan Hanis berkata, dia teruja dengan tawaran itu kerana kerjayanya boleh berkembang ke tahap lebih tinggi.
Katanya, perancangan yang disusun oleh Astro telah memikat hatinya untuk menerima pelawaan itu.
"Walaupun masih baru saya yakin Astro dapat menyusun kerjaya saya dengan baik," ujarnya.
Ditanya adakah dia sudah bersedia untuk menempuh dugaan sebagai seorang selebriti, Hanis berkata, segala-galanya akan berjalan dengan baik sekiranya dia pandai menjaga diri.
Hanis sebelum ini pernah muncul dalam filem Gangster Celop selain beberapa buah drama seperti Memberku Hawa dan Mariam Kampung Putat.
Dia juga aktif sebagai pengacara untuk program seperti Mad Markets, Ulasan Novel SPMdan Carta Tip Top SPM untuk Astro Tutor.
* Sumber mStar Online

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP