GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Isnin, 1 Julai 2013

Akibat Digigit Serangga Payud@ra dibedah

Natalie dan puterinya, Becky saat di Mesir (Mirror.co.uk)

Gigitan serangga kecil di musim cuti, membuat seorang wanita asal Inggris mengalami masalah kesihatan yang serius. Bukan bentol yang ditinggalkan, melainkan payudara yang busuk.

Natalie Thomason, mendapatkan gigitan serangga pemakan daging di saat dirinya bercuti ke Mesir bersama anak perempuannya, Becky, seperti yang dilansir Mirror.

Awalnya, gigitan serangga ini dianggap hal remeh. Namun, ketika dirinya pulang ke rumah, keadaan kulit di bahagian dadanya semakin parah. Merasa ketakutan, wanita 48 tahun itu, langsung bergegas untuk memeriksakan diri ke rumah sakit.

Doktor mengatakan kalau Thomason menderita nekrosis fasciitis. Sindrom yang diakibatkan oleh gigitan serangga pemakan daging. Akibatnya, Thomason harus mengorbankan payudaranya.

"Jika aku mempertahankan payudara ini, dalam masa beberapa jam aku akan mati," katanya. Menurut doktor yang memeriksa, gigitan serangga ini akan membuat penderitanya bertahan tidak lebih 3 hari, jika tidak segera langsung ditangani.

Menurut ibu tiga anak itu, ada beberapa gigitan serangga di payudara sebelah kirinya. Satu dekat puting, dan yang lainnya ada di bahagian atas.

"Reaksi sakit itu tak terlukiskan. Tapi yang menakutkan adalah kelajuan penyebaran jangkitan. Satu minit saya baik-baik saja, seterusnya saya harus bertarung dengan nyawa.

* Sumber vivanews.com


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP