GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Isnin, 1 Julai 2013

Paris Hilton muat turun Foto Nakal Lagi

 Paris Hilton

Sosialita cantik Paris Hilton sepertinya tak pernah berhenti mengumbar sensasi dan kontroversi. Kali ini melakukannya lagi.

Paris berhasil mencuri perhatian banyak media dengan foto dan video nakal yang disebarnya di media sosial. Ia memuat naik foto dan video berbikini tipis di kolam renang di sebuah hotel elit.

Dilansir dari The Sun, mantan model seksi ini terlihat menggoda dalam foto itu. Ia pun menulis satu kalimat di foto. "Saya benar seorang putri duyung," tulisnya.

Sebelumnya, dara 32 tahun ini menggunggah foto seksinya bareng kekasih berondongnya, River Viiperi di Hawaii.

Agar percutian mesra dengan sang kekasih bisa diketahui banyak orang. Paris Hilton pun menggunggah sejumlah foto seksi. Sosialita cantik itu pamer foto berbikininya di instagram.

"Rocking my bikini in a boat with one of my favorite phpurses. Loves it," tulisnya.

Foto itu memperlihatkan kebahagiaan Paris di atas sebuah kapal pesiar mini di pinggir pantai dengan mengenakan bikini hitam. Paris juga terlihat cantik memakai topi dan kacamata hitam.

* Sumber


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP