GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 29 Ogos 2013

2 Wanita Seksi Berbikini Jadi petunjuk kempen Keselamatan Memandu

Ada banyak cara untuk mengingatkan orang betapa pentingnya keselamatan memandu. Namun hal yang dilakukan oleh wanita-wanita ini nampaknya cukup nyeleneh. Mereka rela tampil topless untuk mengingatkan penunggang betapa bahayanya mengebut.

Di sebuah jalan di wilayah Nizhniy Novgorod, timur Moscow, Rusia ada wanita-wanita yang rela hanya memakai seluar dalam tanpa menutup bahagian atas tubuh mereka.

Dari sebuah video kelihatan 2 orang wanita cantik yang hanya menggunakan ling * erie bahkan sesekali terlihat telanjang dada membawa papan rambu lalu lintas bertuliskan 40 dan 60 km / jam.

Aksi tersebut diselenggarakan oleh LSM Autodvijenie dan didukung oleh polisi setempat. Mereka menganggap aksi ini sukses. Tentu saja karena tiap pengemudi melambat ketika melihat aksi mereka.

Kampanye keselamatan berkendara sendiri dilakukan karena menurut polisi setempat ada 203.597 kecelakaan di jalan Rusia pada tahun 2012. Dari jumlah tersebut, 27.991 orang tewas dan 258.618 terluka. Dan salah satu pelanggaran yang paling sering adalah ngebut.

Sebuah inisiatif serupa terjadi baru-baru ini di Denmark dimana sekelompok wanita topless yang menyebut diri mereka Speed Control Bikini Bandits juga memegang rambu batas kecepatan lalu lintas dengan menggunakan pakaian seksi.


Sumber modofikasi.com


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP