GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Isnin, 26 Ogos 2013

Aksi Ciuman Gorila dan Gadis kecil ini Terakam Kamera

Seorang gadis dan gorila kecil berciuman dari balik kaca sebuah Zoo di Amerika. 

Mungkin ini kegembiraan seorang gadis kecil yang sedang melawat seekor gorila di sebuah kebun binatang di Amerika Syarikat. Sebuah video di Youtube menunjukkan bagaimana pertemuan "romantis" ini terjadi hingga berakhir sebuah kucupan.

"Seorang balita terakam asyik bercengkerama dengan gorila yang mempunyai tinggi sama dengannya. Bocah perempuan ini terlihat riang dan tertawa cekikikan melihat tingkah haiwan berbulu hitam ini, "tulis Daily Mail, Minggu, 25 Ogos 2013.

Rupanya si anak begitu senang bermain dengan gorila kecil ini walau dihadkan sebuah dinding kaca tebal. Gorila kecil pun bertindak balas sama. Ia tampak jatuh hati pula pada pengagum kecilnya itu.

Si anak terlihat melakukan gerakan-gerakan yang rupanya diperhatikan dan bahkan diikuti oleh gorila. Hingga akhirnya, si anak menampal bibirnya di dinding kaca bermaksud mencium sahabat primatanya itu. Dan, tak disangka-sangka. Gorila berjalan mendekati kaca dan ikut menampal bibirnya di dinding kaca, tepat di tempat bibir si bocah melekat.

Kejadian yang seolah menunjukkan bahawa mereka tengah berciuman ini langsung menimbulkan reaksi senang dari pengunjung yang juga berada di dalam bilik. Mereka bergumam dengan senang. "Oh ..," begitu samar-samar suara yang terdengar melalui rakaman ini.

Tidak banyak yang diketahui tentang asal-usul video yang menyentuh ini. Diduga, video ini dirakam di sebuah kebun binatang di AS, memandangkan suara-suara yang terdengar berbahasa Inggeris aksen Amerika. Pada Sabtu pagi semalam, video ini telah menarik lebih daripada 53 ribu penonton Youtube.

Dalam rakaman itu terdengar suara seorang lelaki berkata, "Apa kamu ingin membawanya (gorila) pulang?" Dan sepertinya, si anak tidak mungkin menjawab "tidak".

Sumber tempo.co


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP