GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 22 Ogos 2013

Gambar tanpa pakaian Wanita ini beredar di internet,selepas laptopnya dibaiki disebuah kedai perisian

Nicole

Seorang mahasiswi seni di University of Alabama menyaman seorang pekerja di syarikat jualan laptop terkemuka kerana mencuri foto bogel dari laptopnya. Menurut keterangan mangsa, foto bogelnya ketika percutian kini beredar luas secara dalam talian.

Dalam laman Nydailynews, Minggu (18/8/2013) mahasiswi yang diketahui bernama Nicole March (20) mengaku tidak menaruh kecurigaan apapun. Kerana ketika ia datang ke sana, laptopnya rosak sehingga ia kesulitan untuk membuka fail penting.

Namun setelah dua tahun kemudian atau tepatnya 13 Mei 2013 bekas pekerja Best Buy membeberkan rahsia syarikat padanya. Menurutnya, beberapa pekerja memang selalu memanfaatkan keadaan laptop yang rosak untuk melihat fail-fail peribadi penggunanya.

Nicole yang merasa malu dan dihina merasa bahawa ini sudah lebih dari pencemaran nama baik tapi juga kecurian. Dan segera ia melaporkan kes tersebut pada polis.

Namun hingga saat ini, pihak kedai belum mau memberikan komennya. Tapi ia sempat menulis bahawa syarikatnya tetap komited untuk bertanggung jawab dalam melayani pelanggan dan pekerjanya telah dilatih untuk mengikuti prosedur dalam menjaga maklumat penting Pelanggan.

Sumber


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP