GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 22 Ogos 2013

Perangai pelik,Beli seluar dalam Wanita terpakai dengan harga 100 dollar

BRISBANE - Polis Brisbane tengah mencari seorang lelaki yang membayar 100 dollar Australia, untuk mendapatkan seluar dalam para perempuan.

Lelaki ini dilaporkan mendekati perempuan-perempuan di kawasan pusat perniagaan dan menawarkan 100 dollar jika mereka mahu memberikan seluar dalamnya.

Polis mula menerima laporan dari para perempuan sejak Jun 2013. Termasuk di antara pelapor adalah remaja perempuan berusia 16 tahun.

Dipetik dari Brisbane Times, Selasa (20/8/2013), lelaki ini menyasar para perempuan di kawasan Queen Street Mall. Lokasi ini merupakan pusat membeli-belah terkenal dan berada berdekatan kampus Queensland University of Technology di Garden Poins.

Foto lelaki tersebut sudah diedarkan ke seluruh bandar, oleh polis tempatan. Polis mendapatkan gambar lelaki itu dari kamera CCTV di kawasan tersebut. 

( Kompas.com)


1 Merujuk kepada perkara diatas :

Eylizar Homestay 22 Ogos 2013 pada 9:37 PTG  

Macam tu pun ada..dia nak buat muzium kot...

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP