GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Jumaat, 23 Ogos 2013

Sabar dibuli 30 tahun

“Saya menahan sabar dipukul dan dibuli sejak 30 tahun lalu. Kali ini, saya terpaksa melawan,” kata seorang wanita warga emas, Wong Yit Kwa, 66, yang menetak dan menyiram suaminya dengan minyak panas dalam kejadian tengah hari Selasa lalu.
Dalam kejadian itu, suami mangsa yang berusia 73 tahun cedera ditetak selain 80 peratus tubuhnya melecur selepas pasangan itu bergaduh di rumah mereka di Kampung Baru, di sini.
Wong yang ditemui wartawan semalam berkata, selama ini dia bersabar dengan sikap suaminya yang suka memukulnya setiap kali mereka bertengkar.

“Selama ini, saya tidak berani melawannya kerana dia garang dan kuat. Dia suka membuli saya kerana saya seorang wanita. Setiap kali dipukul, saya hanya mampu menjerit dan melarikan diri,” katanya.
Foto
KEADAAN kepala mangsa yang cedera akibat ditetak dengan parang oleh suami.
Dia yang luka di kepala akibat ditetak dengan parang oleh suaminya, mendakwa tidak menyesal apabila menyerang balas suaminya yang terlebih dulu menyerangnya dengan parang.
Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP