GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Sabtu, 31 Ogos 2013

Terungkap Rahsia Bentuk Seluar Dalam Wanita

Seluar dalam bukan hanya keperluan , tetapi sudah menjadi sebahagian daripada style yang boleh menampillkan hawa nafsu wanita.

Tidak hanya faktor kemudahan saja, namun pemilihan model pakaian yang tepat juga sangat penting untuk dipertimbangkan. Layaknya jenis pakaian , seluar dalam pun mempunyai pelbagai jenisnya. Setiap jenisnya mempunyai fungsi tersendiri , yang sesuai dipadu - padankan dengan pakaian tertentu.

Dipetik Woman s Day , terungkap beberapa bentuk Panties atau seluar dalam sesuai dengan fungsinya .


French Cut Brief

Model pakaian dalam jenis ini mempunyai tinggi di bawah pusar , sebatas pinggang, dengan bahagian samping yang ramping sehingga jatuh di bahagian atas pinggul . Jika ingin terlihat kaki lebih jenjang , gunakanlah seluar dalam jenis ini, selain tentunya akan menutupi pinggang dan pinggul yang berlemak.


High Cut Brief

Bentuknya mirip dengan French cut briefhanya bezanya bahagian samping sedikit lebih lebar dan jatuh di bawah pinggul. Bahagian belakangnya menutupi secara penuh area punggung.


basic Bikini

Ini adalah jenis seluar dalam yang paling popular dan banyak digunakan sehari -hari. Sesuai untuk dipakai ke gym dan atau bersenam di luar. Versi yang diperbuat daripada kapas mudah rosak, sehingga bentuknya menjadi berantakan .


High- Waist Briefs

Ucapkan selamat tinggal untuk unjuran perut bahagian bawah . Bentuknya tak hanya mengempiskan perut anda tetapi akan membuat pinggang dan pinggul kelihatan rata tanpa unjuran cocok buat gaun yang ketat di bahagian pinggang dan pinggulnya


Wide - Waistband Thong

Jika anda menyukai pakaian dalam tali string, jenis yang mempunyai pinggang renda lebar akan pas melekat di bawah pakaian dalam anda . Cocok dikenakan bersama dress atau skirt .

Boy -Short Thongs

Jika anda mahu mengelakkan benjolan - benjolan yang bergelombang di bahagian tengah tubuh tetapi tidak selesa memakai seluar dalam gaya high- waist , cubalah Boy -Short Thong .

Potongannya akan jatuh selesa di pinggul anda, menjaga perut anda kelihatan lebih kempis. Pilihan yang bijak buat seluar ketat atau pakaian .

Torso -to- Tush Shapers

Ingin membentuk seluruh tubuh ? Seluar dalam ini akan menjamin paparan yang lebih ramping walaupun dalam pakaian yang ketat.

Seluarnya akan melekat tepat dibawah garis payudara , membuat perut kelihatan lebih ramping , pinggang dan pinggul kecil, serta bebas unjuran bergelombang yang mengganggu. Plus, seluar ini akan mengangkat punggung anda kelihatan lebih kencang.

thigh huggers

Ingin membuat paha kelihatan lebih langsing? Ini pilihan yang tepat. Seluar ini tidak hanya mengurangkan paha anda, tetapi juga kontur pinggang dan perut juga mengetatkan punggung , sempurna untuk gaun yang panjang .

G -String

Ini merupakan seluar dalam paling tipis berbanding semua model seluar dalam wanita. Bahagian belakangnya hanya berbentuk seutas tali sehingga cocok digunakan dengan bawahan sangat tipis atau agak tembus pandang.

Setelah mengenal setiap model pakaian dalam, seterusnya adalah memilih bahan yang tepat. Bahan kapas merupakan bahan yang paling selesa digunakan sehari -hari.

Bahan lycra atau spandex sesuai untuk paparan seamless. Sedangkan bahan polyester sangat sesuai untuk sukan.

Sumber gayahidup.inilah.com


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP