GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Isnin, 9 September 2013

Akibat Pelanggan jamu selera sambil Bogel lantas Restoran ini ditutup terus


Sebuah retoran di Jepun terpaksa harus ditutup akibat membiarkan pelanggan retoran tersebut makan sambil telanjang. 

Makan sambil telanjang diretoran merupakan hal aneh yang dilakukan orang sebab jarang jarang ada orang yang mau makan sambil telanjang di restoran. 

Akibat perbuatan para pelangan yang datang dan makan ke retoran sambil telanjang membuat Restoran makanan China, Gyoza no Osho (King of Gyoza) di Kanazawa, Jepun, ditutup, retoran ini dituduh telah melakukan sekandal mesum kerana membiarkan pelanganya datang dengan telanjang.

Kejadian ini berlaku apabila 10 orang pelangan retoran ini dengan sengaja datang dan makan ke retoran Gyoza no Osho sambil telanjang pihak retoran pun tidak melarang mereka dan membiarkan mereka makan di retoran tersebut.

Walaupun Jepun merupakan negara yang bebas namun telanjang ditempat umum tetap tidak dapat diterima oleh sebahagian warga Jepun.

Sumber merdeka.com

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP