GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 17 Oktober 2013

Akibat pernah menjadi Model Majalah Lucah Playboy,Guru Bahasa ini dipecat

Cristy Deweese

Texas - Seorang guru SMA di Texas , Amerika, dipecat gara- gara berposing di majalah lelaki dewasa Playboy. Namun para murid justeru menyokong guru bahasa Sepanyol tersebut .

Cristy Nicole Deweese , 21 tahun , dipecat pihak sekolah setelah Ibu Bapa murid murid marah bila mengetahuinya pernah tampil di Playboy " Coed of the Month " saat dia masih menjadi mahasiswa pada 2011 .

Dilpetik dari News.com.au , Rabu , 16 Oktober 2013 , sesi pemotretan yang dilakukan Cristy sebenarnya tidak haram . Dan saat itu dia belum menjadi seorang guru. Tapi masa lalunya mungkin dianggap tidak pantas oleh pihak sekolah. Mengetahui Cristy pernah berpose telanjang, perempuan itu pun dipecat pada 10 Oktober lalu. Cristy sendiri masih berada dalam kontrak di sekolah tersebut hingga 8 November mendatang. Media tempatan mengkhabarkan , daerah sekolah enggan mengulas atas pemecatan ini .

Mengetahui gurunya dipecat, para pelajar Cristy berusaha menghubungi bekas guru mereka di akaun Twitter . Mereka betul- betul sedih. Salah seorang pelajar bahawa memulakan petisyen " Save Ms Deweese " dan berjaya mendapatkan 300 tanda tangan.

Melalui laman rangkaian sosial, Cristy menunjukan komentar yang optimis berkaitan kesnya . " Hanya kerana aku berusaha positif bukan berarti aku tidak menyukai mengajar. Apa yang sudah terjadi itulah yang berlaku. Tidak ada gunanya tertekan tentang hal itu ," kata Christy . Dia melanjutkan, dirinya berharap pihak sekolah mencari guru baru secepatnya sehingga tidak berpengaruh pada proses belajar siswa .

Sumber tempo.co


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP