GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Sabtu, 2 November 2013

Selena Gomez Pamer Tato Baru di Punggung Kanan

Penyanyi cantik asal Amerika Syarikat Selena Gomez kelihatan seksi dengan balutan bikini bermotif zebra saat menikmati cutinya di pantai di Florida, Amerika Syarikat. dailymail.co.uk

Selena Gomez kembali mempamerkan koleksi tatu terbarunya. Tatu itu terlihat di pinggul sebelah kanannya saat dia memakai bikini seksi bermotif zebra di Pantai Florida, Isnin, 28 Oktober lalu.

Ini adalah tatu ketiga Selena, setelah sebelumnya tatu berupa not balok di pergelangan tangannya yang dibuat pada Februari 2012. Selain itu, ada juga tato dengan angka romawi 76 di lehernya yang dibuat untuk sang ibu. (Baca: Selena Gomez Pamer Tato di Kaki | senihiburan | Tempo.co)

Dipetik Dailymail, Rabu, 30 Oktober 2013, koleksi tatu terbarunya baru terlihat saat pelantun Come & Get it itu menikmati hari liburnya di bawah sinar matahari.

Selena mengaku senang boleh bermain di pantai di sela-sela jadual turnya yang padat. Semasa bercuti di pantai, Selena ditemani oleh para penari latarnya.

Bekas kekasih Justin Bieber ini dengan cepat menjadi pusat perhatian. Ia tampak sensual dengan pakaian renang yang memaparkan lekuk tubuhnya yang seksi.

Sumber tempo.co


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP