GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 16 Januari 2014

Fazura Dedah Tentang Kekasih dan Yuna Di Amerika Syarikat

Fazura
PETALING JAYA: Pelakon Fazura berasa bangga dengan kejayaan dan sambutan masyarakat Amerika Syarikat (AS) terhadap penyanyi Yuna ketika melakukan persembahan di Jimmy Kimmel Live di ABC Television Network, baru-baru ini.
Fazura atau nama sebenarnya, Nur Fazura Sharifuddin, 31, berkata, Yuna telah membuang pandangan negatif masyarakat luar terhadap wanita Muslim yang berhijab, malah diterima dengan baik oleh rakyat negara itu.
"Ketika saya bercuti di Amerika Syarikat, saya sempat bertemu dengan Yuna dan menyaksikan persembahannya di sana. Mereka sangat menyukai Yuna.
"Saya sangat bangga melihat penerimaan masyarakat luar terhadap Yuna dan beberapa kawan saya yang turut melihat persembahan tersebut kagum dan memuji penampilan Yuna dengan berhijab," katanya ketika ditemui pada majlis pratonton filem Kami Histeria, di e@Curve, di sini, malam Rabu.
Fazura sempat bertemu Yuna ketika bercuti di Amerika Syarikat baru-baru ini.
Fazura berkata demikian ketika ditanya tentang pengalaman percutiannya selama sebulan di negara itu.
Dia yang baharu sahaja pulang awal minggu lalu memberitahu sempat bertemu dan meluangkan masa selama tiga jam bersama penyanyi yang popular dengan lagu Lelakiitu.
"Sebelum ini saya pernah jumpa Yuna dua, tiga kali sahaja di beberapa majlis, tetapi ketika saya berada di sana, dia mesej saya bertanya sama ada saya berada di sana dan mempunyai masa untuk berjumpa.
"Tidak sangka pula pertemuan di sebuah restoran itu berlarutan sehingga tiga jam kami berborak, dia turut mengajak saya untuk datang menyaksikan persembahannya di sana," katanya.
Sementara itu, Fazura yang turut ditanya tentang hubungannya dengan seorang lelaki yang juga deejay popular dari negara itu mengakui mereka sedang berkawan rapat.
Fazura perjelaskan hubungan dengan Randy hanya kawan rapat.
Bagaimanapun, kata Fazura, perkenalan hampir setahun dengan lelaki yang bernama Randy Seidman itu belum lagi menimbulkan bibit cinta.
"Boleh dikatakan yang dia kawan lelaki yang paling rapat dengan saya sekarang, tapi tidak bermakna kami bercinta.
"Kami kenal sejak setahun lalu. Ya, dia kagumi saya dan saya pun kagumi dia. Saya rasa tak salah kalau kita nak kagumi kawan kita," katanya.
Fazura turut menjelaskan percutian tersebut bukanlah untuk berjumpa Randy semata-mata, sebaliknya telah lama menyimpan hasrat untuk ke Amerika Syarikat.
Sumber mStar Online

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP