GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Rabu, 29 Januari 2014

`Hadiah istimewa’ di muka pintu

BAYI lelaki yang ditinggalkan di depan pintu rumah pasangan tiada anak berada dalam keadaan sihat. FOTO Shahuri Awang
Kota Bharu: Sepasang suami isteri yang sudah empat tahun berusaha untuk mendapatkan anak mendapat hadiah istimewa di muka pintunya apabila seorang bayi lelaki ditinggalkan bersama sekeping nota dan kelengkapan asasnya di Jalan Pasir Mas Salor, Nilam Puri, di sini, awal pagi ini.
Dalam kejadian jam 4.45 pagi, pasangan suami isteri itu mendengar bunyi tangisan sebelum membuka pintu dan menemui bayi yang dibaluti selimut dan ditutup dengan kelambu.
Foto
BAYI lelaki berusia 13 hari yang ditinggalkan di depan rumah pasangan suami isteri di Nilam Puri, pagi tadi. FOTO Ihsan pembaca
Turut ditemui, satu beg berisi pakaian bayi, satu plastik lampin pakai buang, satu kotak susu, peralatan bayi dan sekeping nota.

Ketua Polis Daerah Kota Bharu, Asisten Komisioner Azham Othman berkata, pasangan suami isteri itu segera menghubungi polis memaklumkan penemuan bayi terbabit.
Foto
PENGERUSI Jawatankuasa Pembangunan Wanita, Keluarga, Kebajikan dan Kesejahteraan Rakyat negeri Mumtaz Md Nawi mendukung bayi berusia 13 hari ketika melawat bayi itu di HRPZII hari ini. FOTO Shahuri Awang
"Bayi itu ditemui dalam keadaan sihat, tetapi kesejukan. Nota bertaip yang ditemui dipercayai ditinggalkan ibunya.
"Berdasarkan nota berkenaan, bayi itu dilahirkan pada 16 Januari selain meminta bayi itu diberi susu setiap tiga jam," katanya.

Menurutnya, bayi itu dibawa ke Hospital Raja Perempuan Zainab II (HRPZII) untuk pemeriksaan lanjut.

Katanya, kes disiasat mengikut Seksyen 317 Kanun Keseksaan.
Sumber myMetro

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP