GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Isnin, 10 Februari 2014

2 Foto Justin Bieber Hisap Payudara Penari bogel beredar di Internet

Justin Bieber

Justin Bieber mungkin tepat digelar artis kontoversial di awal tahun 2014 . Kini pemberitaan mengenai Bieber beralih ke foto cabul yang beredar di Internet . Bieber dalam foto itu kelihatan bersama sahabatnya , Khalil Sharieff , menghisap payudara seorang wanita berprofesi penari telanjang .

Seperti diberitakan TMZ , Minggu ( 2/2/2014 ) , yang mendapat laporan dari sumber menulis penari telanjang itu mempunyai payudara besar namun palsu ( hasil operasi ) . Wanita yang punya tato bergambar kelinci Playboy memang diupah untuk beraksi di depan Bieber bersama sahabatnya di studio rakaman di Los Angeles .



Justin dan Khalil memutuskan untuk merasakan sensasi dari seorang wanita penari telanjang untuk sebuah perayaan . Sumber yang hadir di pesta mengatakan jika wanita penari telanjang itu tampak cukup tua untuk menjadi ibunya Bieber . Itu mungkin yang menjadi dorongan mereka untuk menyusukan .

Lelaki berusia 19 tahun itu juga memulakan tahun yang buruk . Dia dipenjara selama 8 jam kerana memandu kereta Lamborghini sewaan warna kuning dalam keadaan mabuk . Sebelumnya ia juga sempat ditangkap bersama Khalil kerana memandu di bawah pengaruh dadah .

Bieber juga bikin onar kepada jirannya di rumah California . Bekas kekasih Selena Gomez itu diperiksa polis kerana melemparkan beberapa telur ke rumah jirannya . Akibat kelakuannya itu , ia didenda USD20 ribu .

Sumber okezone.com

0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP