GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Rabu, 5 Mac 2014

5 Gambar,Nenek Seksi berusia 62 Tahun Terpilih Menjadi Model Lingerie

Jacky O’Shaugnessy

American Apparel memang dikenali dengan kempen promosinya yang penuh kontroversi . Sebelumnya , mereka sempat membuat heboh industri fesyen dengan memaparkan maneken wanita , lengkap dengan rambut di kawasan intim .

Kali ini , untuk memasarkan koleksi pakaian dalam terbaru , mereka mengangkat seorang nenek berusia 62 tahun , Jacky O'Shaugnessy , sebagai model ! Tanpa rasa kekok , Jacky berposing mengenakan bra ungu dan seluar dalam merah yang penuh renda .

Rambut perak panjangnya dibiarkan terurai . Tanpa menghiraukan kulit yang telah mengendur , Jacky tetap percaya diri mendedahkan seluruh tubuhnya untuk diabadikan oleh American Apparel .

Kalimat " sexy has no expiration " yang menjadi koleksi terbaru pakaian kian nyata dengan kehadiran Jacky , yang masih kelihatan cantik di usia yang sudah lanjut .

Seperti dipetik dari Fashionista , foto menakjubkan ini diharapkan dapat membuat para model muda untuk renungan diri . Pasalnya , walau sudah tua , Jackie yang mempunyai tinggi 180 sentimeter ini masih sihat , produktif , dan mencintai diri apa adanya .

Sumber kompas.com










0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP