GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Sabtu, 22 Mac 2014

Nota pasangan yang ditahan di Sweden kepada anak anak


CORETAN pesanan Azizul kepada empat anaknya yang menyentuh perasaan.

KOTA BHARU – Empat anak Azizul Raheem Awaluddin dan Shalwati Norshal mengalirkan air mata apabila membaca coretan bapa mereka yang sedang ditahan bersama Shalwati di Sweden.
Coretan yang ditulis pada sehelai kertas nota kecil itu disampaikan oleh ibu saudara empat beradik tersebut, Shaleena Norshal, 42, apabila tiba di rumah mereka di Kampung Wakaf Tok Wali, Melor di sini kelmarin dari Sweden.
Shaleena berkata, dia menunjukkan kertas itu kepada Adam, 12, dan Arif, 8, yang pulang sekolah lebih awal sebelum diserahkan kepada Aisyah, 15, dan Ammar, 13.
"Adam, Arif dan Aisyah tergamam apabila membacanya sebelum mereka mengalirkan air mata. Ammar yang pada mulanya terkejut dengan luahan hati bapanya akhirnya juga menangis.
"Semua anak Azizul dan Shalwati ada menyebut mereka sayangkan ibu dan ayah," katanya ketika dihubungi Kosmo! di sini semalam.

KOSMO!


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP