GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Selasa, 4 Mac 2014

VIDEO SEKS ARTIS FILIPINA MULA TERSEBAR

Video Seks Artis Filipina Tersebar | Penyanyi utama kumpulan Parokya Ni Edgar, Chito Miranda dan teman wanitanya yang juga seorang artis, Neri Naig telah dilihat beraksi dalam sebuah video yang memaparkan mereka tidak berpakaian dan sedang berasmara telah dimuatnaik ke dalam laman YouTube.


Namun begitu, video tersebut telah ditarik balik dari laman YouTube. Bagaimanapun, terdapat beberapa gambar yang telah disiarkan semula oleh media sosial.
Menerusi Instagram milik Miranda, beliau meminta maaf atas tindakan segelintir pihak yang tidak bertanggungjawab yang telah mencemarkan nama baik dirinya.
“Kami amat kesal dengan tindakan pihak tertentu menunjukkan video peribadi saya dengan teman wanita saya, Neri Naig. Saya memohon maaf daripada keluarga kami atas kejadian yang tidak sepatutnya berlaku ini,” katanya.
Sumber katakcomel.my


0 Merujuk kepada perkara diatas :

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP