GILA GAJET II


Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Ahad, 25 Mei 2014

VIDEO,RAKAMAN CCTV DETIK MAHASISWI MALAYSIA DIPERKOSA DIBANDUNG


Seorang pelajar Malaysia yang menuntut Universiti Padjajaran di Indonesia yang merupakan mangsa rogol berkumpulan Sabtu lalu, dijangka pulang untuk mendapatkan rawatan lanjut. 

Dilaporkan bahawa pelajar tersebut meninggalkan rumah sewanya di Bandung tidak jauh daripada kampusnya yang terletak di Jatinangor untuk mengeluarkan duit apabila dia tiba-tiba seorang lelaki menekup mulut dan menariknya ke dalam kereta. 

Mangsa ditemui dalam keadaan tidak sedarkan diri di kawasan tempat letak kereta yang terletak kira-kira 40 kilometer dia diculik, menurut laporan tersebut. 

Seorang pelajar Malaysia di Universiti Padjajaran di Indonesia yang merupakan geng dirogol pada hari Sabtu, dijangka untuk pulang untuk rawatan lanjut.

Menurut laporan itu, pelajar berkenaan berada dalam keadaan trauma dan kini dirawat di Hospital Hasan Sadikin di Bandung. 

Ketua Polis Cimachi, Erwin Kurniawan berkata  empat lelaki telah menculiknya, tiga daripada mereka telah merogolnya secara bergilir-gilir. 

"Hanya pemandu kereta tersebut tidak merogolnya," katanya menurut laporan tersebut. 


Sumber

1 Merujuk kepada perkara diatas :

mansor 25 Mei 2014 pada 8:40 PG  

mana dia PERKASA atau PERKOSA pimpinman Ibrahim Ali dimana kamu...sedang memperkosa orang pula ini persatuan keturunan pengecut hanya menjilat jubor Rosmah saje...ptuihhhhhhh..dan mana PEKIDA bangang tu hanya menjilat jubor Najib ke...ptuihhhhhhhhhhhh

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP