GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Selasa, 13 Oktober 2009

Beberapa perkara aneh pasti akan berlaku diJamuan Mega Hari raya

Beberapa perkara yang aneh pasti akan berlaku bila mana Jamuan Mega hari raya diadakan..diambil kira juga upacara Majlis belum lagi dirasmikan tapi orang ramai telah merasmikan upacara makan makan telebih dahulu..begitu juga yang tapau menapau.. dibawah ini petikan beberapa gambar yang dirasakan aneh juga untuk ditayangkan..

1. Orang ramai mundar mandir akan memilih gerai yang mana satukah untuk dituju..dengan harapan gerai yang terpilih dengan menu menu yang terhebat..
2. Terpaksa melupakan diet seimbang pada hari tersebut..
3. Makan sambil berdiri..

4. Hiasan dalaman diambil kira sehingga terpaksa mendirikan sebuah pondok kecil di celah celah tray..
5. Kira sempat dimana sahaja untuk membawa makanan..
6. Peningkatan sisa buangan 'polisterin' meningkat daripada kadar biasa..

7. Tong Sampah menjadi senak..
Mengikut kajian kawan masih ada banyak lagi perkara perkara pelik dengan isu diatas..Apa pun dengan Jamuan sebegini dapat meningkatkan lagi hubungan setia kawan mau pun setia kaum..


18 Merujuk kepada perkara diatas :

Webmaster@Echam 13 Oktober 2009 2:18 PTG  

Bulan lepas raye ni kapasiti sampoh diseluruh negara konpom meningkat dgn mendadok... Dok gitu rodong...

sI tEDI 13 Oktober 2009 3:31 PTG  

sampah akan berada di mana2 sahaja!

abu muaz 13 Oktober 2009 3:35 PTG  

salam. Pakai polisterin ni susah. Nak dilupus payah. Baik pakai daun pisang je.

relevan 13 Oktober 2009 4:27 PTG  

* Betul ngat Echam..

* Roger si Tedi..

* Wslm en Abu Muaz..polisterin sampai jangka hayat 20 tahun pun tak boleh lupus punya..

imHepPie 13 Oktober 2009 4:36 PTG  

hehe igtkan aneh ade makhluk x diundang tdi hik3..

relevan 13 Oktober 2009 5:00 PTG  

* Makhluk aneh semua yang datang membawa perut lah Mimie.. he he!

ZULKIFLI BIN MOHAMED 13 Oktober 2009 6:52 PTG  

Salam Relevan,

"meriah meneliti foto-foto tersebut, ya jamuan banyak sekali di kala ini".

Fadh 13 Oktober 2009 8:13 PTG  

koi yakin perkara aneh yang se nie tak kan berlaku iaitu org ramai pakat2 kuar duit bayar harga makan minum yang dah diorang belasah kuikuikui

a kl citizen 13 Oktober 2009 8:26 PTG  

assalammualaikum

betulla... kena pakai daun pisang je, mangkuk lak nak guna apa?

pOnstan 13 Oktober 2009 8:57 PTG  

reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE reCYCLE................

Cikgu Jang .. 13 Oktober 2009 9:13 PTG  

satu lagi perkara aneh....pastu penaja pening pulak cari duit cover jamuan hari ter...hehehehe

zai 13 Oktober 2009 10:02 PTG  

Salam Relevan..

Bulan ni mmg rezeki murah..dapat makan free dimerata2..tapi yang kat no. 7 tu mmg menyakitkan mata...

maiyah 13 Oktober 2009 10:35 PTG  

tenggelam ler bandar ngan sampoh2 nih huhu

relevan 14 Oktober 2009 11:44 PG  

* Wslm Zul..
Tiap tiap hari ada..

* Salam Fadh..
Dah semestinye...jika kuar duit utk bayaran jamuan..memang aneh..

* Wslm cikgu..
Daun pisang kene nasi kari kepala ikan..

* Lor p0nstan..kitar semula lemang..

* Salam cikgu Hj Jang..Sponser kene kuat..

* Wslm Zai..no 7 tu kome yg jadi mangsa disaat2 akhir..

* Salam Maiyah..
1.5kg setiap seorg akn menjana sampah dlm setiap hari..

jai@jezz 14 Oktober 2009 3:06 PTG  

makan free sapa x moo... tp yg makan berdiri tu agak kureng sopan ler...

arnamee 14 Oktober 2009 4:45 PTG  

Salam.

memang bila raye diet pun lupe.
cuma yang sama bila raya atau tak,
bila bahagian buang sampah ditempat yang disediakan.

huhu.

p/s: bestnyer jumpe kawan2.

eeeda 14 Oktober 2009 4:46 PTG  

Makan free tak pernah nakjemu...
Tapi buang sampah, mcm org tak ada ilmu...

relevan 14 Oktober 2009 9:12 PTG  

* Hok berdiri tu tak cukup kerusi..roger Jai jezz..

* Wslm arnamee..selamat lah datang ke relevan sokmo..

* Sokong cikgu eeeda..

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP