GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Isnin, 12 Oktober 2009

Program tempat kerja bebas dadah

En Zulkifli bin Saad pembantu anti dadah AADK daerah Jerantut sedang memberi taklimat
Satu ceramah program tempat kerja bebas dadah di Syarikat tempat kawan bekerja telah diadakan oleh Agensi antidadah kebangsaan daerah Jerantut..

Banyak taklimat berguna dan tayangan slide serta video berkenaan dadah telah ditayangkan..

FAEDAH PROGRAM TEMPAT KERJA BEBAS DADAH

* Penurunan dalam kadar ketidakhadiran
* Penurunan dalam kadar kemalangan/kecederaan dan kecurian
* Produktiviti meningkat/kualiti barang lebih bermutu
* Penurunan dalam pemecatan pekerja
* Semangat atau moral pekerja meningkat
* Masalah disiplin menurun
* Imej syarikat atau organisasi
* Penurunan rekrut pekerja baru dan latihan kepada mereka
* Perhubungan interpersonal pekerja bertambah baik
* Mengamalkan budaya hidup yang lebih sihat
* Perhubungan kekeluargaan yang baik

Kawan tidak melepaskan peluang untuk menyertai Program rakan antidadah ( RADA ).. bertujuan untuk menyalurkan maklumat tentang aktiviti aktiviti menghisap dadah di kawasan setempat..

17 Merujuk kepada perkara diatas :

jai@jezz 12 Oktober 2009 5:19 PTG  

Hapuskan Dadah.. yeaaa...!!!

Webmaster@Echam 12 Oktober 2009 5:28 PTG  

hoh... hebat aok. Tapi jgn bagitau pasal kawan suke cekik darah yer.. hahahha

imHepPie 12 Oktober 2009 5:42 PTG  

tpi susah la kalo penagih tegar tu nak brenti...

kena byk3 tulun dorg la..

relevan 12 Oktober 2009 5:56 PTG  

* Yer Jaizezz..hapuskan semua he he..

* Aok dracula ke echam..?

* Betul tu mimie..penagih rokok tegar pun bermasalah juge..masalah paru2 masalah jantung..

abu muaz 12 Oktober 2009 6:03 PTG  

dadah,dedah,dadah,dedah.....dedah,dadah...

relevan 12 Oktober 2009 6:14 PTG  

* Sama naik en Abu Muaz..dedah dan dadah..

Cikgu Jang .. 12 Oktober 2009 8:11 PTG  

keknya nok hapuskan dadah ni, susoh....kat tempat koi ni, takmboh habis dadah ni, ade sokmo penagihnya...pastu, yg koi tok tahannya raten dikebasnya harte org lain....

Miecyber @ Sudu 12 Oktober 2009 9:11 PTG  

Dadah mendatangkan banyak masalah kepada masyarakat.Hapuskan dadah demi agama dan bangsa.

sI tEDI 12 Oktober 2009 9:18 PTG  

kenapa penagih bila berhenti pun ttp di pandangs erong masyarakat?

lipislady 12 Oktober 2009 9:18 PTG  

Sallam, Nok hapus penagih dadah ni susoh, tapi lebih susoh lagi nok hapuskan penagih dedah sebab tak ada pusat pemulihan dedah yang ditubuhkan oleh kerajaan....

maiyah 12 Oktober 2009 10:23 PTG  

mmg bagus bg kesedaran pd org ramai ttg bahaya dadah, dadah mmg memusnahkan hidup

endiem 12 Oktober 2009 11:35 PTG  

dadah, cegah sebelum parak..

syaf 12 Oktober 2009 11:43 PTG  

salam..
meh singgah my blog..anda pasti x nyesal munyew...
http://daniel-syaf7788.blogspot.com/

relevan 13 Oktober 2009 9:35 PG  

* Salam cikgu Hj Jang..payoh..selagi ada bahan selagi ada pakar yang mencipta / membuat dadah ni..

* Kwn sokong aok te Sudu..Sudu digunakan juge utk ''Chase the dragon'' bagi sesetangah penagih tegar..

* Selamat dtg si tedy..sebab penagih ni susah nak disupport oleh keluarga2 mereka..mereka sering jadi meraban..tu yg duk tak mboh kembali kepangkal jalan..yg benar2 insaf ada..

* A'ah Lipis lady..betoi2 kata aok te..pusat pemulihan dedah berpusat..

nunnieyindahouz 13 Oktober 2009 9:38 PG  

Susoh dah zaman skrg ni nok hapuskan penagih dadah ni...makin ditegah makin menjadi...parok doh ler ni... Semua ni atas kesedaran diri sendiri. Kalu diri xmboh beruboh...org laen pun tok leh nk ubohnyer..

relevan 13 Oktober 2009 12:49 PTG  

* Salam Maiyah..sekali mencuba dadah ni pasti nak lagi..

* Betul endiem..parak segala gala..

* Wslm syaf..orait makacih.

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP