GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Ahad, 11 Oktober 2009

Milik siapakah N31 si Bagan pinang

( Gambar sebagai rujukan )

Penentuan sekejap lagi..setelah janaan kiraan undian diputuskan maka tau lah kita siapa yang memiliki Bagan pinang..Biru atau hijau..


Bagi kawan biru atau hijau semua ada kelebihan atau kekurangan masing masing..Perancangan pembangunan adalah perlu..pemimpin yang berwibawa diutamakan..

Jangan semasa kempen begitu berapi dan semangat jitu dengan janji janji..tapi setelah bergelar juara semuanya menjadi hambar..Maka hamba rakyat yang tersiksa..

Rakyat sekarang mahukan pemimpin yang kuat bekerja..bukan nya pemimpin yang suka berbelanja..

9 Merujuk kepada perkara diatas :

ahsfantasy24 11 Oktober 2009 8:18 PG  

moga2 allah tntukan yg trbaik tuk kte
kn abg rlevan.. =) hmm owg lom lyak mngundi ag, hihi..

wakparpu 11 Oktober 2009 9:08 PG  

Wak sokong 'yang baik'....tapi bila kita cakap mcm ni...orang kata mesti 'hijau' kenapa yek ??

'yang baik' tak kira sapa, boleh jadi 'biru'... boleh jadi 'hijau'... wallahuaklam..

eeeda 11 Oktober 2009 10:59 PG  

Binatang yang berduri, banyak bisa...
Pemimpin mana yg makan cili, dia yg terasa...

imHepPie 11 Oktober 2009 1:31 PTG  

nak sokong kaler pepel...

maiyah 11 Oktober 2009 6:44 PTG  

yg menang itulah yg terbaik buat bagan pinang

langkasuke 11 Oktober 2009 10:39 PTG  

sedih gua tak dpt blk mengundi..

mazru(9m2mzr) 12 Oktober 2009 4:45 PG  

BN menang...koi tengok buletin utama tadi..huhuhu

relevan 12 Oktober 2009 10:30 PG  

* Salam ahsfantasy..
Tahun depan dh genap umur 21 boley lah daftar pemilih..

* Salam Wak..
yg hijau menarik Wak..yg biru semakin tertarik..

* Salam eeeda..
Tanam lada sama cili..
Harap undi tak kena beli..

* Salam mimie..
pilih je taler cotlat..

* Salam Maiyah..
Kita dah tau sapa menang dan kalah..

* Salam nasri..
Lu undi pos gua courier..

* Salam mazru..
Kubu kuat dia..

* Salam Raja Haniza..
Relevan rindu ni.. :)

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP