GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Rabu, 14 Oktober 2009

Bila online kat c.c


Tak puas hati betul kawan dengan satu cyber cafe didaerah kawan ni..mboh ngat problem loading page..ikut hati mau kawan hempok hempok dan gigit gigit jer tetikus..

Dah la desk top kawan rosak..masuk air akibat hujan lebat malam tadi..Ini membuatkan kawan terpaksa pergi ke cyber cafe yang nampak saja kemas dengan komputer yang terkini..

Dah tu budak budak macam masih bersekolah lagi duduk memekak sambil mendownload lagu..mau jer kawan sepak sorang sorang..

Nasib jer kawan pergi bersama akak..kalau tau mau nya kawan cucuh jer komputer tu satu persatu.. ** ( yang sebenornye mau nye kawan ngorat budak jaga kaunter cyber cafe tersebut yang manis menawan tu )..

12 Merujuk kepada perkara diatas :

pOnstan 14 Oktober 2009 10:35 PTG  

huh... cc mane tu brO...
nak g cucuh jegek la..!

seroja jingga 14 Oktober 2009 10:46 PTG  

cc memang mc tu lah bro..bebudak skolah je belambak..pastu tempat tuh mesti azab kan!

Muhammad faiz mahayudin 14 Oktober 2009 10:50 PTG  

kaeh pe penoh jugek g cc teh sakit mat hati juge kene giteh.. goneh bleh masuk airnye kompter aok weh?

sI tEDI 14 Oktober 2009 11:01 PTG  

lama dah x lepak2 CC online.. tapi x tahan suasana dia. selalu sama2 sekali dgn budak2 yg bising main game. :)

maiyah 14 Oktober 2009 11:19 PTG  

uiks.. jeling2 lagik tuh :D

The Reds 14 Oktober 2009 11:45 PTG  

apa nk jadi nih..kt spital jumpa siti rohaya kt cc mesti xsmpt nk tanya...akak ade...takot bini ke???

imHepPie 15 Oktober 2009 2:54 PG  

abes mana nak letak siti rohaya tu haha

Webmaster@Echam 15 Oktober 2009 8:43 PG  

Huhhhh.. ada lagi ke spesis awek cantek kat jerantut tu... muahahhaha

jai@jezz 15 Oktober 2009 9:56 PG  

aiceh... ada udang di sebalik batu rupanya kawan ni.. gatai noorrr...

relevan 15 Oktober 2009 10:09 PG  

* Moh p0nstan..

* Salam seroja jingga...mcm tu lah c2ac ket cc..

* Salam cikgu Faiz..rabong tiris air ujan tus ke cpu..keybod tengah berjemur lagu tu..

* Betul sangat cakap aok si Tedi.

* Salam Maiyah..
Pas tu akak pulok jeling2 kat kawan..

* Sebenar nya the reds..bukan kwn takot bini..cuma bini jer yang tak takot dekat kawan ni.. he he..

* Salam mimie..
Ct Rohaya kekal dihati :)

* Ada banyak yg cun melecun awek2 kat Jrt ni..naper Echam aok berhajat ke?..kecil tapak tangan dewan MBSA kome tadahkan..

* Udang harimau ada sebelah ni JaiJezz.. :)

eeeda 15 Oktober 2009 3:11 PTG  

tak makan nasi sehari boleh maintain lagi....
tapi klu tak buka blog sehari dah susah hati....

relevan 16 Oktober 2009 10:02 PG  

He he..eeeda..sampai mcm tu ka?..

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP