GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Isnin, 16 November 2009

Awang Hitam

Begitu cepat tersebar perkhabaran yang bukan gossip tapi kenyataan telah menjadi buah mulut penduduk Kampung Bukit Lanjut..Salmiah anak tok Iman kampung tersebut akan berkahwin dengan Awang Hitam..

'' Huiyoo ganas ahh Salmiah anak tok Iman kita tu yak..nak kawen dengan Awang Hitam..larat ke dia nanti ''..? kata en. Yaakob Bangkung pemuda separa hensem memulakan bicara..

'' Betul lah ada kaa orang negro dari Cameroon nak dibuat laki..ce` kala koi ni haa dia buat laki..adalah moleknye..''sampuk Din Kelulut yang pernah menyimpan hasrat untuk memperisterikan Salmiah dulu..tapi ditolak oleh tok Iman kerana kerja hanya melastik burung ciak saja..

'' Apalah mangkuk aok seme ni..Salmiah tu nak berkahwin dengan Awang bin Hitam anak tok Bilal Hitam dikampung Baruh sana nu..yang baru balik dari Jordan tu..bukan Awang Hitam pendatang yang selalu buat kacau kat negara kita ni....'' kata Setapa Ludin yang sedari tadi mendengar perbualan mereka..

24 Merujuk kepada perkara diatas :

Lina 16 November 2009 10:12 PG  

itular akibatnya klu bercakap tp x tau ujung pangkalnya hehehe

LIPISLADY 16 November 2009 10:15 PG  

Assalamualaikum, ahh..en Relevan nih, buat saspen orang aja, keh mati-mati ingat ke ending cerita nih Awang Hitam bawak lari balik Salmiah ke Cameroon, pas tuh nye jual ke salmiah tuh....

hai 16 November 2009 10:23 PG  

walau apapun yang berlaku, din kelulut juga yang menggigit jari!!

Fadh 16 November 2009 10:58 PG  

ha ha ha aok nie...ande ajer laa nak ngakei ke org ...

endiem 16 November 2009 11:13 PG  

Fadh..mmglah relevan dah pandai, mengakei ke kita... ace kita akei ke dia pulok..

relevan 16 November 2009 11:16 PG  

* Sokong Lina..

* Wslm LipisLady..gitulah gayanye..

* Sampai sekarang Din Kelulut masih mengigit jarinye Hai..

* Sesekali mengakei cikgu Fadh..heheh!

Finaz 16 November 2009 11:33 PG  

ahahaha...lawak betul..untuk Din Kelulut..usaha tangga kejayaan.. haha

relevan 16 November 2009 11:45 PG  

* Lor endiem..ngakei mengakei membawa bahagia..

* Din Kelulut sentiasa tabah hatinye Finaz..kemungkinan hujung tahun ni dia akan masuk sekolah pondok untuk orang dewasa diKelantan..

Webmaster@Echam 16 November 2009 11:46 PG  

Nasib baik bukan orang yang nama Syed tu nak ke Salmiah... Kalu tak buleh dengor blog RELEVAN SOKMO ni menagis ke lesung batu.... Kah..kah..kah..

relevan 16 November 2009 12:14 PTG  

* Keri kawan ni Echam..aok jdi green hornets pulok ke?..
hish aok..Salmiah tu dah tinggal kenangan..

~AmyLiana8886~ 16 November 2009 12:29 PTG  

lol..ingatkan org negro td rupanyer awang bin hitam..haha

semutapi 16 November 2009 12:33 PTG  

oooo...baru gua faham..
salah faham rupanya..

:)

sI tEDI 16 November 2009 1:51 PTG  

ha ha ha ha..

cakap biau terang!!

pakcik kordi 16 November 2009 1:55 PTG  

bale nama..din kelulut..mesti beliau duduk kt bulit kelulut dak...kah kah kah!!!awang bin hitam rupanya....ghahahaha.......

imHepPie 16 November 2009 2:36 PTG  

haha padan muka DIn Kelulut...suh din pilih mimie jela wahaha

YASSIN 16 November 2009 2:51 PTG  

Bahana nama awang hitam mekala awang putih tentu jadi lain hehehe...

relevan 16 November 2009 3:03 PTG  

* A'ah lah AMy..Awang bin Hitam..

* Saling faham memahami..baru senang faham @semut api

* Kena bersuluh Tedi baru terang..

* Orang Bkt Kelulut ke Pakcik Kordi..ada banyak Din ni..wakakaka!

* nanti ek mimie..uncle bg tau Din yek..

* Awang Putih kelako bunyinye en. Yassin..

maiyah 16 November 2009 3:49 PTG  

hitam bukan sebarang hitam tau.. hitam malayu :D

eeeda 16 November 2009 7:20 PTG  

Ada je idea yg bisa membuatkan kepala otak yg penat seharian di tmpt kerja... boleh relex dan ketawa sendirian....

pakcik kordi 16 November 2009 8:02 PTG  

koi org paya pulai la...dl je duk bkt kelulut te..hehe....

zai 16 November 2009 9:15 PTG  

hmm..macam2 jawapan terjah yer..nasib bukan betul2 kawin dengan awang hitam..kalau tak mesti malam2 nak tido pun takut..sbb ingat orang minyak...

mazru 17 November 2009 3:47 PG  

awang itam dah semakin glamer dan menyamsengkan diri mereka

Fatt Chin Choy 18 November 2009 1:46 PG  

hahaha
kesian member tu
nama double meaning

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP