GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 26 November 2009

Balik Kampung

Tret! tret!..aboh kawan talipon..'' Tan aok dapat gaji dah?..

'' Dapat dah ''.. jawab kawan ..

''Kita dok buat lemang raya haji ni..aok beli je 2 atau 3 batang tepi jalan karang ''..arah aboh kawan..

'' Okes boh roger ..tapi nak cicah dengan benda boh..kome lauk pun tak beli lagi ni..kata kawan..

'' Aok beli je ikan pelaling 2 kilo hala balik karang..boleh cicah dengan lemang '' kata aboh kawan lagi..

'' Sudoh dah aboh kawan ni..nak makan lemang cicah dengan singgang ikan pelaling pulok ke..maru dah ni..'' kawan pun pecut kereta laju laju menuju kampung...

20 Merujuk kepada perkara diatas :

endiem 26 November 2009 3:21 PTG  

Tan.. aok singgah dipekan kuala krau tengok kot ada orang jual katih lembu, boleh buat sup cicak dgn lemang..

pakcik kordi 26 November 2009 3:38 PTG  

haha..layan je la aok tan..keh keh kehhhh8000x....

dpt gaji payung la ikan patin tmpyok kt bnteng..hehehe...gurau je...=)

relevan 26 November 2009 3:51 PTG  

* He he endiem..tapak pekan sehari Kuala Krau sekarang dah jadi litar Drift..jika air naik lagi jadi litar perahu pula..

* Lemang cicah patin tempoyok sedap juga ye weh Pakcik..

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ 26 November 2009 4:04 PTG  

hahaa~
da gaji kne la blanje aku
wahahaaa~
selamat ari raya qurban k
ati2 bile balik k
aku pon nak lik kg gak

Finaz 26 November 2009 4:20 PTG  

oh tak paham lah apa yg u all ckp nih? Takpelah saya buat2 paham.. hehe ya saya setuju suma yg awak citer kat atas tuh..

relevan 26 November 2009 4:30 PTG  

* u2 Ayu..

* Lor heh Finaz..cerita diatas sembang antara seorang ayah dan anaknye yang akan balik kekampung untuk beraya..

Red 26 November 2009 5:03 PTG  

slmt hri raya eidhuladha...

slmt kejar & dikejar lembu tuk korban esok k...

Saliza 26 November 2009 5:11 PTG  

O, balik kg ye?
Kg kat mana tu? Kalau lalu Kuala Krau tu mcm dekat je ngan kg koi...

seroja jingga 26 November 2009 5:29 PTG  

drive safely bro..
salam aidiladha

zai 26 November 2009 5:49 PTG  

salam relevan..

selamat hari raya korban..dan selamat makan lemang cicah rendang kerang..

abu muaz 26 November 2009 6:02 PTG  

Salam.Tunggulah daging korban esok baru buat rendang,...

mazru 26 November 2009 6:28 PTG  

ok la te..jgn cicah dgn air suam dah..

selamat aidiladha..maaf zahir batin

Redz da Tsar 26 November 2009 7:11 PTG  

Aku jugak tak dapat balik kampung.. hehe... Kesian...

Salam Aidil Adha dari pihak pengurusan betheredz.blogspot.com... Semoga aidil adha merupakan titik tolak kepada kita untuk terus berkorban setakat yang kita mampu demi agama, negara dan bangsa...

Salam~

YASSIN 26 November 2009 8:26 PTG  

Salam raya Korban juga drp kawan blog akuanakpahang maaf zahir dan batin.

Fadh 26 November 2009 9:13 PTG  

salam aidiladha...berkorbanlah aok sebelum aok dikorbankan.

UstazCahaya 26 November 2009 9:23 PTG  

Salam Aidil Adha Relevan:-)

maiyah 26 November 2009 10:31 PTG  

salam raya.. meriahnya, cari lemang cicah rendang mmg mariii

sha 27 November 2009 12:30 PG  

Salam Aidiladha...maaf weh..

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP