GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Jumaat, 27 November 2009

Selamat Hari Raya Korban

Dengan ini kawan mengucapkan kepada semua rodong rodong yang mengikuti mahupun yang tidak mengikuti perkembangan blog ini dengan ucapan Selamat Hari Raya Korban..Hayati erti sebenar pengorbanan..
Administrator blog memohon ampun dan maaf sekira sering terdapat perkara atau pun sentuhan yang tidak menyenangkan..terutama pada pemuda ini yang kawan terpaksa pinjam haiwan peliharaan beliau untuk menghiasi halaman ini.. heh heh!..

**Gambar diatas ini sebagai hiasan sahaja..tapi jika perlu korban kome akan korbankan..

11 Merujuk kepada perkara diatas :

Fadh 27 November 2009 7:09 PG  

aok nk nyembelih pak cik kor di ke weh hahaha

YASSIN 27 November 2009 7:25 PG  

Bagi laa kawan sekilo daging lembu nei hehehehe slmat raya..maaf zahir batin.

seroja jingga 27 November 2009 9:15 PG  

salam bro.
pakcik kordi telah awal awal lagi menyorok kan gabrielle nye

Finaz 27 November 2009 5:25 PTG  

oh! takutnya tgk muka haiwan tu... apa garang sangat! hehe

abu muaz 27 November 2009 7:49 PTG  

bagus lembu niii.... nampak ketenangan diwajahnya . Mungkin dia tak tahu esok adalah hari-hari terakhir kehidupannya. Yang pasti kalau dia terkorban esok sudah selesailah kehidupannya tiada kira bicara lagi akan datang. Yang susahnya kita ..... masih berdepan dengan hari kira bicara walaupun sudah meninggalkan dunia yang indah ini.

pakcik kordi 27 November 2009 8:15 PTG  

aikss?/?/kenape gabrielle ade kat cni?!

gabrielle!!!balik!!!balik!!!!

hehehe...bale aok,...jgn la korban kn gabrielle..yg lain tkpe..huhu...

selamat raye boss!

maiyah 27 November 2009 11:45 PTG  

salam aidil adha.. dah kenyang rendang ke :D

mazru 28 November 2009 2:24 PG  

kekeke..banyok dapat duit raye weh?

sara 28 November 2009 8:52 PG  

takkan pinjam amek gambau je? pinjam sembelih sekalik le...

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP