GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 19 November 2009

Garis Panduan kemiskinan ( Pendapatan Bulanan Isi Rumah )

Bagi kawasan Semenanjung Malaysia

1. Kategori Miskin tegar

Kawasan Bandar RM 440
Kawasan Luar Bandar RM 420

2. Kategori Miskin

Kawasan Bandar RM 740
Kawasan Luar Bandar RM 700

3. Kategori mudah Miskin

Kawasan Bandar RM 1,500
Kawasan Luar Bandar RM 1,000

**Dengan ini kawan layak menerima Program Subsidi Beras Untuk Rakyat ( SUBUR )...

24 Merujuk kepada perkara diatas :

endiem 19 November 2009 10:21 PG  

inilah susahnya .. orang macam aok pun nak subsidi.. itu sebab program ini ditangguhkan.

Mr PenyuBiru 19 November 2009 10:26 PG  

rasanya orang bandar ke orang kampung, semenya miskin.hehe

Webmaster@Echam 19 November 2009 10:40 PG  

Huhhhh.. lagu pun ngetea... Ni koi semnagt nak pegi ngetea ngan aok ni abg syed....

relevan 19 November 2009 10:45 PG  

* Kome kategori mudah miskin endiem...kome kaya awal bulan..masuk je 13hb miskin balik..pas tu kaya pas tu miskin..hehe!

* Betui kata aok en PenyuBiru..Banyak lebih orang duduk dibandar yang miskinnye..tahun depan kita ngadap dengan subsidi minyak pula..

YASSIN 19 November 2009 11:01 PG  

Hok nombor 3 tu byk kat Jerantut nei...termasuklah kawan nei juge..SAKITTT.........

Redz da Tsar 19 November 2009 11:13 PG  

Banyak lagi ke miskin tegar dalam negara kita yang dah 50 tahun merdeka?

relevan 19 November 2009 11:15 PG  

* Moh lah Echam..kawan nunggu aok sejak dari awal bulan lagi..

* Nok borang SUBUR jumpa kawan en Yassin..ingat nok ngetea dengan aok kat cafe pejabat kerajaan tapi ujan ni..lejut naik motor tadi..

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ 19 November 2009 12:44 PTG  

aku ni dah tahap Kategori mudah Miskin...so ley tak dapat subsidi?

relevan 19 November 2009 12:59 PTG  

* Heh heh Red da Tsar..manyak lagi yang miskin tegar walaupun negara kita suda Merdeka lebih 50 tahun..ce nengok dalam BerSama mu..

* Moh Ayu..kira layaklah tu..

Finaz 19 November 2009 1:30 PTG  

rasa kat bandar nih bukan miskin jer ramai yg dah muflis pun ramai gak

~AmyLiana8886~ 19 November 2009 1:47 PTG  

sape yg akan bg subsidi beras tu? nk jugak..hehe

LIPISLADY 19 November 2009 1:48 PTG  

Assalamualaikum, keh kategori no 1 tuh, mesti layak nih...

relevan 19 November 2009 2:40 PTG  

* Betul lah Finaz..yang muflis kerana kredit kad..itu miskin menempah namanye..

* MOA..Kementerian Pertanian dan Asas Tani yang bagi Amy..

* Wslm LipisLady..amik borang aok..kesh ander borang ni..hehe! Tapi aok makan gaji dengan gomen gaji mahei amat mana layok dak?..lainlah kawan ni..

zetty 19 November 2009 3:50 PTG  

org nie xde pendapatan...
ketegori miskin ape nie??..miskin tegar ke??...hehehehe

relevan 19 November 2009 3:56 PTG  

* Jika tak ade pendapatan dikategorikan sebagai miskin Segar Zetty..

lalink7 19 November 2009 5:35 PTG  

kategori mudah miskin pun ade?
camne tuee ek?
peliknyer xpenah dengar..

ahmad humairi 19 November 2009 5:37 PTG  

salam,

biar miskin harta,
asal kaya pekerti..

Fadh 19 November 2009 5:42 PTG  

klau gaji 3k tp hutang rumah, hutang kereta dan personal loan, ptptn lagi...anak 4...dah goner citer te?

izman 19 November 2009 6:22 PTG  

ish... kah tok layok weh.

pakcik kordi 19 November 2009 7:43 PTG  

sedap jugalagu aok ni relevan!bila la aok nk ngeteh ng koi ni yak?eh..subsidi ni bisa bikin gaduh oo...huhu..koi nk jugek numpang subsidi te..boleh ?

Cikgu Jang .. 19 November 2009 9:15 PTG  

miskin semulajadi takpe....jgn berlagak miskin sebab nak dptkan bantuan....hehhee

maiyah 19 November 2009 10:28 PTG  

aku pong semekin gak huhuu.. nak subsidi kete bleh :)

mazru 20 November 2009 12:39 PG  

miskin pun ander kategori nye yek...

relevan 20 November 2009 6:54 PG  

* Ada 3 kategori Lalink..itu belum campo dgn miskin budi pekerti..mudah miskin membawa maksud suka menghabiskan duit dengan tak tentu arah..

* Wslm cikgu Ahmad humairi..yeahh! dan juge biar pape asal bergaya..

* Masalah ni Fadh..itu miskin menempah namanye dak..

* Jika tak layak izman duk dendiam jer..hehe..

* Pakcik Kordi sila berjumpa dengan tok4 Kg bangau Parit jika hendak borang subsidi..

* Hehe cikgu Hj Jang..

* Kereta sorong boleh agaknye Maiyah..

* Betul Mazru..ada kategori ada klasfikasi untuk orang orang miskin..

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP