GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Selasa, 3 November 2009

Harga rokok RM30 untuk 20 batang?


Beberapa pemimpin pertubuhan bukan kerajaan ( NGO ) menyambut baik cadangan harga sekotak rokok 20 batang dijual RM 30 dipercayai boleh mengurangkan jumlah rokok yang dihisap dan akhirnya menghentikan tabiat merokok...

Jawapan kawan tak boleh..bagi perokok tegar akan tetap berusaha untuk bekerja lebih keras lagi demi harga rokok..kerana merokok memberi daya inspirasi yang tinggi dalam kehidupan seharian..tanpa merokok segala kerja akan menjadi lembap biar pun semua tau..''merokok membahayakan kesihatan ''..

Kawan bukan menyokong perokok perokok semua.. kawan pun pernah menjadi perokok selama 16 tahun..dan kawan berhenti merokok bukan dengan alasan ''merokok membahayakan kesihatan ''..kawan berhenti merokok kerana tak larat dah dengan harga rokok yang ada sekarang ni..

Jadi untuk mengubah gaya.. kawan sekarang menghisap ''curut''..dengan penuh keterampilan yang lebih berwibawa..

24 Merujuk kepada perkara diatas :

YASSIN 3 November 2009 11:16 PG  

Goner gamoknya makala kita suruh kilang mengeluarkan puting kanak-kanak itu mengeluarkan puting org dewasa..bagi menghilangkan ketagih sifat "mengisap' ini maksud kawan mengisap rokok laa weh.... hehehehe........

Keknya kawan hamun juga kerje mengisap nie tak reti puas...hisap rokok laa weh....

Finaz 3 November 2009 11:16 PG  

"untuk mengubah gaya.. kawan sekarang menghisap ''curut''..dengan penuh keterampilan yang lebih berwibawa.. "

ahahahahha kelakar2

relevan 3 November 2009 11:27 PG  

* Akan laris lah prodak2 susu untuk orang dewasa en Yassin..hisap puting botol..siap gigit2 lagi..puting kena buat dengan getah asli..

* Alahai..Finaz..terserlah keterampilan dengan menghisap curut..kemana saja dengan penuh keyakinan..macam Clint eastwo0d dengan topi koboi bersama curutnye..

miji 3 November 2009 12:13 PTG  

aku sokong jer sahutan kerajaan ni, naikkan sampai harga RM50 sekotak pun bagus hehehehe... pasal aku tak merokok hehehehe

endiem 3 November 2009 12:26 PTG  

alternatif kepada rokok sigeret, gunakan rokok pucuk dengan bulu jagung sebagai tembakau. .. hehe

Pakcik Mamau 3 November 2009 12:50 PTG  

klu hrg rkok naik pn ttp ade rokok yg murah kn?hehehe..seludup le..

Webmaster@Echam 3 November 2009 1:38 PTG  

erkkk.. aok nak hisap curut ke abg syed. Huhhhh.. dah macam Fidel Castro lah plak. Pasni bulehlah koi panggey aok Syed Curut.. hahahha

abu muaz 3 November 2009 1:51 PTG  

peduli apa aku harga rokok sampai seratus ringgit sekotak. Aku bukan perokok. Aku bukan perokok. Ha ha haaaa.

LIPISLADY 3 November 2009 3:28 PTG  

Sallam, keh rasa keh nok buka kilang rokok lah, sapa nok jadi supplier tembaka nih?

lalink7 3 November 2009 3:54 PTG  

curut plak dah..hehehehe....makin cepat laaa nieh...mmg sokong rokok rm30 utk 20 btg..kalau boleh 1 batang rm20 pun ok..lg bguss

relevan 3 November 2009 4:25 PTG  

* Ko lanun elok hisap curut Miji..hehe..

* Pekena Rokok segret bersama daun pucuk bulu jagung duduk pula kat anjung rumah..perghh endiem..

* Kawan sokong Pakcik mamau..kretek ada..suria ada..Suraya pun ada..

* Echam.. curut cap kelapa laut murah je 75sen sebatang..tahan 4 hari..

* Eb Abu Muaz....nanti industri rokok tidak berada dalam keadaan stabil..jika rokok terlalu mahal..

* Buka kilang rokok segret kat Paya Besar Kuala Lipis sana ok LipisLady..kita buka kebun Tembakau kat Felda Kechar..

* Adoi Lalink..habis lah..rokok lebih mahal dari pil kuda?..

hai 3 November 2009 5:09 PTG  

pasni perokok2 tegar akan mengamalkan trend cam orang asli...sebatang rokok guna untuk beberapa hari...tu yang berjalan dalam hutan 3 hari...dia boleh kata "sebatang rokok je..."

relevan 3 November 2009 5:45 PTG  

Macam tu lah kira kiranye Hai..he he berhari hari dengan sebatang rokoknye..

maiyah 3 November 2009 7:35 PTG  

tukor rokok daung je :)

Cikgu Jang .. 3 November 2009 7:57 PTG  

naik buat apa. haramkan terus macam ganja tu....

sI tEDI 3 November 2009 8:17 PTG  

harga yg relevan..
la la la

Red 3 November 2009 9:35 PTG  

pas ni perokok tegar smua pakat2 gi cari daun nipah layan rokok daun plak huhuh

Kamsiah 3 November 2009 9:50 PTG  

hisap rokok daun ja la hehe

Miecyber @ Sudu 3 November 2009 10:01 PTG  

Buat undang-undang...Memiliki sekoatak rokok akan di jatuhkan hukuman mencuci Tandas Awam selama seminguu..Amacam ada yang sokong?

Fadh 3 November 2009 10:05 PTG  

ok laa tue 20 batang rm30...klau koi laa punye cdgan...sebatang rm30...

sha 3 November 2009 10:56 PTG  

relevan..jgn ambik peduli apa org nak kata..yg penting control macho..he2

pakcik kordi 4 November 2009 1:52 PG  

gone la koi ni yak..koi ni bapok la kuat nye isak rokok.isak rokok pucuk la koi pasni!

mazru(9m2mzr) 4 November 2009 2:38 PG  

haramkan terus je..sabit kesalahan penjara 20tahun,6 sebat..

aok percayelah mmg ade gek yg hisap lg walaupun dah kuatkuase undang2 cam kat atas te..

jai@jezz 5 November 2009 9:26 PG  

merokok membahayakan kesihatan... so jgn lerr merokok...

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP