GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Jumaat, 6 November 2009

Hujan lebat

Hujan lebat disatu dua tempat..puas kawan carik mana pekerja yang bertugas ditengah tengah bandar..rupa rupanya semua menyusun cakar penyapu dan wheel barrow/push cart dibawah tangga..kawan pun tidur dalam kereta..

Ini kes mengular dalam waktu tengkujuh..

23 Merujuk kepada perkara diatas :

Fadh 6 November 2009 8:26 PG  

he he he kes ngulor laa nie...tp betul jugel...kala dah hujan...xkan nok kejer jugek tengoh2 hujan te...demam kan...sape yg susoh...diorg jugek...

endiem 6 November 2009 8:29 PG  

jaga keselamatan harta benda dari banjir..

jai@jezz 6 November 2009 8:57 PG  

bagi tau bos kawan... kawan mengulorr yerk... amboii...

miji 6 November 2009 9:52 PG  

biasa lah tu ngulor, nak2 plak ujan lebat camni ye tak...

LIPISLADY 6 November 2009 9:56 PG  

Assalamualaikum, tu namanye ngulor sunat....ehhehe

relevan 6 November 2009 10:25 PG  

* Mereka juge yang susah Fadh..

* Betul endiem..terutama surat beranak..

* Alahai Jezzz..bukan nalor mengulor..

* Tarik selimut Best ujan2 mcm ni Miji..

* Wslm Lipis Lady..yeah lah aok yak..ngulor sunat..

ratu pink 6 November 2009 10:27 PG  

hehehe...ms ni la best ngulor...titooooo...

YASSIN 6 November 2009 10:53 PG  

Jenis sepisis katak aje hok berjalan masa hujan nei aok hehehehe....

hai 6 November 2009 11:04 PG  

dapat plak pekena kopi o celup ngan biskut bantal waktu hujan2 gini akan menambah kemeriahan waktu ngulor tu!!

relevan 6 November 2009 11:06 PG  

* Aik? ratu..tak mengajar ke ari ni?..titoo0oo..? ( tarik selimut )

* Katak berbunyi dari malam tadi tanpa henti lagi ni en yassin..

semut api 6 November 2009 11:37 PG  

hahaha...

jangan buat selalu bro....

Finaz 6 November 2009 12:37 PTG  

hahaha komen yassin tuh best kan..

Webmaster@Echam 6 November 2009 2:53 PTG  

Minta no tepon bos aok. Koi nok komplen banyok sampoh tak berkutip ni....

Lina 6 November 2009 4:04 PTG  

nak wat camner hujan... sejukkkkk

relevan 6 November 2009 4:54 PTG  

* Tarik selimut lagi sedak ujan2 begini ( mereloh ) Hai..

* Tak selalu Semutz api..malah senalor..

* Menyokong en Yassin ni Finaz..

* Ngulau tedi..

* Uiks Echam..nak no telipon bos..dtg pejabat ketuk bilik bos yang sedang berblog..minta lah no telipon dia..he he!..

* Betul lah Lina..sejuk...ada pula kopi o` sama ubi kemili..huh!

~AmyLiana8886~ 6 November 2009 5:13 PTG  

bese la musim2 ujan ni relevan..nk keje pun mls..katil panggil ma..haha

langkasuke 6 November 2009 7:00 PTG  

kat tempat gua hujan sikit2 je.. tetiba rindu kat mesia nak main hujan.. adoiii..

Cikgu Jang .. 6 November 2009 7:08 PTG  

org2 tua cakap, jangan main hujan nanti demam....

Fatt Chin Choy 6 November 2009 9:38 PTG  

best keje ko jalan2 ronda2 bandar

maiyah 6 November 2009 10:09 PTG  

time ni keje bleh ngelat hehee :D

AzMas 6 November 2009 11:01 PTG  

weh.. sedapnya mereloh..

pakcik kordi 9 November 2009 10:41 PG  

koi suka jugewk ngulo...kah kah kah!!!!

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP