GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Sabtu, 7 November 2009

Sayangi haiwan disekeliling kita

Sayangi haiwan disekeliling kita.. ( keluarga bahagia ini sebagai contoh )




18 Merujuk kepada perkara diatas :

Finaz 7 November 2009 7:51 PG  

woahoo..bahaya tuh.. budak kecik bg main camtuh.. ingat x kes kat Segamat dulu..chinese guys kena ngap!!
p/s:x fahamlh apa yg diaorg ni cuba buktikan

Fadh 7 November 2009 8:22 PG  

huh saje nempoh sakit...buat nye binatang te ngap...xpasei2 dapat susoh.

sI tEDI 7 November 2009 9:12 PG  

gilahlah...!! budak2 di ajar dgn haiwan yg macam tu.. nanti di telannya.. kem salamje lah aku nak peluk2 haiwang cenggitu

relevan 7 November 2009 9:14 PG  

* Dia orang dah biasa kot Finaz..tapi kalu haiwan te kebulur mau kene ngap!

* Ntah heh Fadh..siap ada reban lagi..

Teja 7 November 2009 11:04 PG  

eeeee, buatnye dia ngap!!! adeiiii...

Red 7 November 2009 11:43 PG  

waaa takut2 sedar dri tido sok dh kt dlm perut ular x ke naya

relevan 7 November 2009 3:08 PTG  

* heh heh Tedi..ko peluk kucing ko jer ek..

* Ngap trus masuk dlm perut je Teja..

* Yer Red..sekarang ramai orang yang mengeliat bila bangun tido macam ular..teruk daripada ular pun ader..

maiyah 7 November 2009 6:31 PTG  

kusss semangat, ular tu nmpak mesra ngan tuannya, tak tau lah kalo dia kelaparan n kebetulan tuannya lupa nak bg mkn, pe lagik tuaN plak kene mkn ekeke :D

sonata anak kancil 7 November 2009 8:46 PTG  

eeiiieeiii gelinya aku!

biarlah orang kata aku tak sayang haiwan...aku sayang kucing aje. aku takut makan tuan aje

sha 7 November 2009 10:52 PTG  

ini kes bodoh sombong nih..he2

mazru(9m2mzr) 8 November 2009 1:22 PG  

ishh..cari la binatang lain kalo nak buat PET pun...silap aribulan dalam perut ulor tu duduknye

endiem 8 November 2009 7:24 PG  

budak 2 memang suka mengular..

zai 8 November 2009 8:17 PG  

Salam Relevan..

Kok yer pun nak sayangi haiwan, biorle bukan spesis ni sbb spesis ni mmg lidah bercabang..tak leh percaya..silap2 makan tuan walaupun dia dah janji waktu mula2 sewaktu ambil dia yang dia tak makan tuan..hukhukhuk,

Zai suke benor orang kelakar cam relevan ni..

Webmaster@Echam 8 November 2009 2:05 PTG  

Yeahhhh.. Abg Relevan mmg kelakar (ayat bodek sbb member br dapat bonus)

pakcik kordi 9 November 2009 10:41 PG  

bale aok!!sayang btl yak!!!ish!!ce syg mde lain....ade ke ulo sawa..kah kah kah!!!

LIPISLADY 9 November 2009 3:12 PTG  

sallam, keh rasa ada deme nih karang kena ngap de ulo nih...

eeeda 9 November 2009 8:06 PTG  

Nie ular ke jelmaan nie.... pelik tak ngap depa tu....

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP