GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Sabtu, 21 November 2009

Jemuran kain tak kering


Alatan ini yang perlu difokas pada musim tengkujuh seperti sekarang..Jangan diambil mudah jika berlaku kerosakan pada alat ini..terutama kepada mereka mereka yang ada anak kecil..sarong kain baju ikut dan..

Gunakan ia dengan cermat..takkan nak panggang kain baju diatas bara api..Jika berlaku masalah terpaksa lah ke kedai dobi terdekat..

13 Merujuk kepada perkara diatas :

YASSIN 21 November 2009 11:25 PG  

Guna dgn cermat, jgn lebih muatan boleh tahan lama sikit..haru mekala rosak mesim basuh kash tak laju nok memberus..apatoh nok membilas.

Finaz 21 November 2009 11:26 PG  

ada satu cadangan: kalo boleh musim tengkujuh ni kat rumah pakai tshirt & shorts. Senang sidai & senang kering hehehe...
p/s: macam mana agaknya kalo relevan pakai short? haha
(aok saya gurau jer jgn marah tau)

Miecyber @ Sudu 21 November 2009 12:47 PTG  

Kecanggihan peralatan bermakna pertambahan kos dalam kehidupan tetapi ini semuanya terpaksa sebab zaman sekarang manusia ingin sesuatu yang cepat dan pantas..Renungkanlah...

Redz da Tsar 21 November 2009 1:02 PTG  

Hehe... Kalu gune mesen pon kena jemur juge barang sesetengah jam... kalu tak lembab jue...
Musim hujan nie le susoh sekali nak pakai baju wangi... Bantei kering tak molek, mule la hapak...
Motor dgn kete pun pakat-pakat kotor...

pakcik kordi 21 November 2009 2:00 PTG  

pakain koi ntoh brpe lama tk basuh daa....kah kah kah!!!!


nok mujo ade time jugek hari panas walaupun sekejap.dan la jugek kian d jemuran kering ....hehe....

Cikgu Jang .. 21 November 2009 2:08 PTG  

satu lagi alat paling berguna musim hujan2 gini......iaitu tali nak buat gayut pakaian....penuh le silang2 tali kat umah ni, mengkala musim hujan...

LIPISLADY 21 November 2009 2:22 PTG  

Assalamualaikum, kala nok senang kering, masing2 belilah paju pagoda yang rega RM 5 tu hah barang 2 lai, basuh satu pakai satu, gilir2 seluo pulok beli seluo nipis hok bebudok bawak main bole tu hah,,tak lah lama sangat menyidai...

Fadh 21 November 2009 2:29 PTG  

emm betui te...xde menatang nie azab weh bini kite memberus kain baju...nikmat Allah nie...

wakparpu 21 November 2009 4:32 PTG  

wak guna yang panjang2 mcm tali..ikat kt bilik kosong, jemur kain...

zai 21 November 2009 6:09 PTG  

Alhamdulillah..kat umah zai mesin basuh automatik 9kg yang dipakai masih elok sehingga kini walaupun dah 10 tahun digunakan..sangat berjasa...macam bini tua..wlupun dah banyak yg rosak tapi tapi dialah yg banyak membantu disaat2 kesusahan..

maiyah 21 November 2009 10:02 PTG  

mesin bsuh dah 3 kali gi klinik.. sakit gigi kot :D tapi nasib baik ujan2 ni tak wat hal :)

Hashim Zabidi 21 November 2009 10:49 PTG  

tali ropia dah bersengkilang di berenda, penuh bersengkayut kain baju lembak. Bawoh rumoh pun sama juga.

bawoh rumoh seutas putus, terjerembak jemuran belum kering. Riuh moknya membising.

Kas senyum aje...

mazru 22 November 2009 1:37 PG  

kala nak jimat dari basuh kain koi cadangkan pegi keje takyah pakai baju..

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP