GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Ahad, 22 November 2009

Projek hari minggu

Nak turun rumah lecah sana sini..nak pergi kebun tak selera..jengok luar rumah..hujan turun renyai renyai lagi..Molek ni..

Tengok jam dah pukul 08:45 pagi..Apa lagi lurus kaki tarik selimut ( gebor ) duduk diam diam dalam bilik..

19 Merujuk kepada perkara diatas :

AzMas 22 November 2009 10:37 PG  

best betol dapat kelubung.. tak der saper nak kaco plak tu..

Cikgu Jang .. 22 November 2009 11:11 PG  

koi tak daye dah asyik membute aje....takde menda dah nak buat wehh...hujan2 gini.

sI tEDI 22 November 2009 11:22 PG  

he he he.. projek yg baik!

Finaz 22 November 2009 11:34 PG  

hehehe best nyer tido...

Red 22 November 2009 11:35 PG  

huk alaa hmmm besh gak membuta hujan2

YASSIN 22 November 2009 11:38 PG  

kawan nyer bantai merokok aje...maru pejor gini....air tea ready sokmo sekole..peh...berasap...baik punya...

kiki lala 22 November 2009 12:13 PTG  

hujan2 mcm ni smua layan
tido jer...

pakcik kordi 22 November 2009 12:41 PTG  

yeah!!tido boss!!sedak sgt weh!!!

Redz da Tsar 22 November 2009 12:48 PTG  

Biase la... Hujan gini memang la takde mende bleh buat... Tido je la fitrah manusianye..

Jejaka Desa 22 November 2009 4:07 PTG  

Ukor bergulong la bawoh gebor.

endiem 22 November 2009 8:02 PTG  

jaga sikit air dah naik.

a kl citizen 22 November 2009 10:13 PTG  

assalammualaikum

boring jugak ya hujan2 ni...

maiyah 22 November 2009 10:32 PTG  

tarik selimut le.. jgn terbabas plak :)

Hashim Zabidi 22 November 2009 11:32 PTG  

Kah bercinta kalau ujan

nok turun ke tanah bercinta,
nok gali ubi kayu bercinta,
nok beli rokok ke kedai bercinta.

abis sotnya, bila nok makan nasi, basuh tanganpun bercinta.

mazru 23 November 2009 4:10 PG  

brrrrrrrrrrrr sejjjuuukkkkk....tarik selimut ngekot kan sikit badan..mmg best

Webmaster@Echam 23 November 2009 11:23 PG  

BANGUN!!! BANGUN!!! Keje!!! Keje!!! Tak OT ke arini wehhhh????

~AmyLiana8886~ 23 November 2009 11:25 PG  

alangkah nikmat nyer leh tido time ujang2 ni kan..hehe

miji 23 November 2009 1:44 PTG  

baguihh no.... layan tido....

lalink7 24 November 2009 10:38 PG  

nie hobi sy neih..
tarik selimut..

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP