GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Isnin, 23 November 2009

Smart klamps

Cukup senang dah sekarang..tak macam zaman dulukala..dah lah duduk atas batang pisang.. Guna penyepit buluh..pisau pula kena tajam..jika tidak susah putus..

Zaman kawan dulu siap balut dengan bulu kongkang sebelum tu kena pula berendam hampir 4 jam dalam pelor.. Nasib ada Azimah anak tok Imam ripin datang jengok melalui tingkap ketika sedang giliran kawan..Hilang rasa perit ngilu memandangkan Azimah tersenyum pada kawan..tapi meleleh juga air mata..

Semenjak ujud alat ini yang bernama Smart klamps tak payah lagi nak bersengkang kayu batang cenerai untuk menyengkang kain terutama pada waktu malam ketika tidor..cuma perlu sangat sangat iaitu tempurung jantan untuk ketok kepala lutut..

19 Merujuk kepada perkara diatas :

miji 23 November 2009 6:53 PTG  

hehehehe tu zaman kite dulu kawan... skrg dah canggih...

kiki lala 23 November 2009 7:30 PTG  

hihihi...klakar citer ni...
AZIMAH AZIMAH...

Red 23 November 2009 7:37 PTG  

hahaha tempurung jntn tu mmg relevan sepanjng masa...

Cikgu Jang .. 23 November 2009 7:39 PTG  

Boleh ekjas ke utk kali xxx kedua.....hehehe...kot2 jadi, boleh laku esok2 te...

YASSIN 23 November 2009 7:42 PTG  

macam manjadi telor ayam laa pulok duduk dalam sarang hehehe....

Redz da Tsar 23 November 2009 7:53 PTG  

Nagpe kena ketuk kepala lutut?

sI tEDI 23 November 2009 7:59 PTG  

oOOOooo.. baru tahu ghupenye cenggini..

Finaz 23 November 2009 8:38 PTG  

aok, adakah alat ini utk itu..??

Meet Uncle Shah 23 November 2009 8:41 PTG  

salam ziarah,

dunia dah maju, zaman dah berubah kawan! ;p

maiyah 23 November 2009 8:50 PTG  

zaman dah moden.. akan dtg tak tau camne plak kaedahnya :)

Mr PenyuBiru 23 November 2009 9:12 PTG  

skang ni para² isteri sibuk cari bende alah ni, standby nak klamps laki, kut² laki main kayu tiga. hehehe..

endiem 23 November 2009 10:34 PTG  

Tok mudim pun saiko jugak.. dia bagi coklat ke azimah supaya senyum ke aok.

mazru 24 November 2009 2:49 PG  

zaman akan datang mungkin nak sunat guna sinar laser..bzzzzzzzzzzzzzzttttttt!
.
.
.
SIAP!

kekkekeke..

relevan 24 November 2009 7:11 PG  

* Arus permodenan memeriahkan suasana Miji..

* Azimah kini dah punya anak 6 lah Kiki..

* Tempurung jantan menjadi keperluan disaat itu..Reds..

* Adjust ke Cikgu..alter..

* Guna alat ini selamat telor ..hehe..en Yassin

* Tempurung jantan digunakan untuk masa tertentu sahaja lah Reds Da Tsar..waktu pagi sejuk selalu siAwang mudah meragam..

pakcik kordi 24 November 2009 10:04 PG  

kah kah kah!!!!aok tk segan ke kt azimah???

kah kah kah!!!

mmg semart la clamp tu!sng yak!

koi stendby sokmo tempurung tuh!sbb aktif sgt!kah kah kah!!!

lalink7 24 November 2009 10:40 PG  

kredit tu Azimah nieh..
Azimah nampak x? heheeh...
pelor tue ape?

Lina 24 November 2009 4:16 PTG  

ohhh cam tu ek alat skrg utk potong hehehe (teringat iklan potong tuh)x penah tau lar tima kasih bebanyak kat en relevan sbb menunjukkan alat tuh utk pengetahuan kawan dan semua

relevan 24 November 2009 5:21 PTG  

* Agak kurang faham lagi Tedi bolehlah bertanya tanya pada yang memahami..hehe..

* ye Finaz..alat ini adalah untuk itu..

* Menyokong Meet uncle Shah..selamat datang ke relevansokmo..

* Bak kata Mazru tu Maiyah...mungkin kaedah laser..

* Wakakaka! Mr Penyu biru..tentu kena klamps dah banyak kali ni..

* Azimah hanyalah kisah silam daku Pakcik Kordi..tapi tempurung jantan tu ada lagi buat sukat beras..

* Ini bermakna aok sempat dengan Klamps ni Echam..

* Azimah nampak tapi buat buat tak nampak..pelor tu dibuat daripada zink..rasa kawan dah tak ada jual dah sekarang ni..musim banjir macam ni boleh buat perahu..@HusnaLalink71

* Terima kasih Lina kerana mudah memahami..

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP