GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Ahad, 1 November 2009

Sama sama kita menukar kereta

Kawan nak khaborkan..moh kita sama sama nukar kereta kita yang lama kepada yang baru..sebabnya seperti berikut : -

1. Kereta yang berusia 10 tahun keatas insurannya mahal naik berganda ganda.. ( mujur ada insuran kelompok )

2. Kereta yang dah mencapai usia 15 tahun pula akan masuk PUSPAKOM untuk renew cukai jalan..

Jangan risau wehh..kita rakyat Malaysia semua kaya raya..Semoga kita semua bergaya dengan kereta baru masing masing..

Ingat kala guna beskal lagi baik dok?

19 Merujuk kepada perkara diatas :

Finaz 1 November 2009 11:37 PG  

aisey kamsen tak cukup lg lah... malas nak pening2 bayar hutang. Skrg ni saya dah free dr semua jenis utang kecuali rumah perghh.. alangkah bahagianya hidup..

eeeda 1 November 2009 12:33 PTG  

Ingat dah tak nak pening byr hutang... nie gara2 keta tempatan berlambak... mcm2 idea org atas...
org berpendapatan rendah gak lah yg teruk.... yg kaya bertambah kaya...

sI tEDI 1 November 2009 1:05 PTG  

kalau ada duit dah tentu beli kereta barau.. hantar puspakom segala nak bayar pakai air liur agaknya..

YASSIN 1 November 2009 1:35 PTG  

Agok kawan ini sebenarnya maknenya kata-kata RAKYAT DIDAHULUKAN.

Cikgu Jang .. 1 November 2009 1:36 PTG  

sapelah orang politik yg bagi cadangan gitu. Dia kaya bolehlah cakap gitu, yg kite ni ada ketapun dah kira bersyukur sangat dah berbanding dengan naik moto je. Ingat harga kete macam beli ikan kat pasar malam ke??????..ini semua nyusahkan org2 kampung & org yg kurang berkemampuan.....

Fadh 1 November 2009 1:43 PTG  

kite pakat2 beli kete lembu plak laa lepas nie!!!

seroja jingga 1 November 2009 3:17 PTG  

cikgu jang aku setuju dgn ko

abu muaz 1 November 2009 3:30 PTG  

kompen, kompen rakyat diutamakan.Semua ini adalah untuk rakyat. Kita laksanakan untuk kepentingan rakyat..... bla,bla,bala......

sonata anak kancil 1 November 2009 5:06 PTG  

kalau kete murah boleh la...tapi mahal lo....tak nak berhutang2 lagi...yang kaya makin kaya...yang kita nih??? makan kuih ketayap aje...

Muhammad faiz mahayudin 1 November 2009 6:52 PTG  

menambahkan beban rakyat.. kalau harga kereta tempatan turun harga takpa juga..ianya harus di kaji smula..yang ni tak relevan ye en relevan sokmo..hehe..

maiyah 1 November 2009 7:11 PTG  

sy ingt nak bwk kete gak n nak ubahsuai tuk OKU tapi mak tak bagi sbb nanti katanya sy akan ngayap je :D

endiem 1 November 2009 9:00 PTG  

bawak puspakom kena duit lagi..

LIPISLADY 1 November 2009 9:13 PTG  

Salam, itulah namanya Pencapaian diutamakan, rakyat didahulukan, deme tu takut kete kita nih selepas 15 tahun dah jadi besi buruk, kan bahaya kalau tak dipastikan di PUSPAKOM

Kamsiah 1 November 2009 10:08 PTG  

keta kita dah berumur 20 th hehe..

mazru(9m2mzr) 2 November 2009 4:00 PG  

adeiii...sakit betul kala buat gini.

kalo nak elakkan kemalangan kena disiplinkan pemandu bukannye anto keter ke puspakom..

al-lavendari 2 November 2009 8:08 PG  

kawan kalau nak nukor kerete beranilah, kalau nak nukor spesis lain, kawan belum berani lagi !

relevan 2 November 2009 10:28 PG  

* Tambah hutang bermakna menambah beban ye Finaz..hidup bahagia tanpa hutang..jangan lupa ye Finaz kot2 aok ander hutang puasa yang belum berbayar.. he heh!

* yang kaya bertambah kaya eeeda..yang miskin bertambah kayap..tahun depan siap lagi kita..perkiraan subsidi minyak..

* Jangan kira siTedi..ujian PUSPAKOM manjamin keselamatan kereta kereta lama..kalau tidak kit abuat Drift je kereta kita..

* Betul en Yassin rakyat diULUkan..

miji 2 November 2009 12:32 PTG  

so kenalah menabung utk masa depan bro, bagi kaya raya hehehe

relevan 3 November 2009 9:09 PG  

* Ntah le cikgu Hj Jang..ramai yang buat cadangan sekarang ni..cadagan menyusahkan rakyat..hehe..

* Tak boleh Fadh..nanti PBT kena tubuh unit pencuci najis lembu lah pulak..

* Setuju dengan Seroja Jingga..

* Memang kompen en Abu Muaz..kita kompemkan dalm PRU13 nanti :)..

* Betul AGK..yang kayap akan bertambah tambah kayap..hinga berjalan pun terpaksa merayap rayap..

* A'ah cikgu Faiz..relevan yang tak relevan..

* Buat apa yang patut Maiyah..

* Benda lagi endiem kala tak tambah duit..

* Kita bawak kete buat main drift je Lipis Lady..

* Selamat datang ke relevansokmo Kamsiah..20 tahun tu cuma angka saja..lagi berumur orang kata lagi baik..kalau manusia banyak minyak..tapi kalau kereta kuat makan minyak..he he..

* Pemanduan berhemah amalan kita Mazru..biar setua mana pun kereta..

* Ha ha! Al Lavendari..bukan tukar tapi tambah..

* Jangan guna tabung buluh Miji..sekarang ni Toyol banyak berkeliaran dimana mana..

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP