GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Khamis, 25 Februari 2010

Halimah Jonggang

Sejak dua menjak kebelakangan ini dalam surat surat khabor ada banyak menyatakan tentang sebuah drama terbitan sebuah televisyen kabel berbayar iaitu Halimah Jonggang menyentuh sensitifviti kaum wanita yang bernama Halimah..

*** Kenapa pula Halimah yang Jonggang ? Kenapa tidak Nurul Azimah..Nurul Amirah..Zakiah..Rodziah..Anis Syafrina..Ryna..Ramlah..Norishdiwana.. maupun Finaz yang jonggang..

~ He he he!~

19 Merujuk kepada perkara diatas :

Che' Pit 25 Februari 2010 4:10 PTG  

ye tak ye gak kan
kesian pada halimah
jadia mangsa, tidak bersalah

pakcik kordi 25 Februari 2010 4:12 PTG  

sian halimah...kn bang kn...!!!nasib bek umoh kome tkde astro nok nengok cte tu!!!

zulkbo 25 Februari 2010 4:32 PTG  

koi sampai ke ler tak tengok lagi citer tu he he..jadi tak leh nak komen..

piewahid 25 Februari 2010 4:37 PTG  

koi nak serius sikit arini:

koi mmg xstuju 100% thadap apa² rancangan tv yg berbentuk kutukan thadap fizikal manusia ciptaan tuhan (psssttt... boroi mcm kita xpe, sbb itu buatan sniri)

w/pun kononnya nk mberi kesedaran tapi kutukan berjela² sebelum dipuji. kutuk teruk², pahter puji. org xnmpok dah yg puji tu. pulok tu kalau budok² nampok je org jongang skang ni, dia org pakat nyindir, nyanyi lagu tu.apa perasaan org yg jongang tu?

xde criter lain ke, miskin idea, kurang hajor betui!

sib baik koi xjongang, koi gigi jarang aje..hehehe..

Frodo Baggins 25 Februari 2010 5:14 PTG  

halimah jongang?
ada kew drama ni?
hahahhaha ((x tengok drama))
sian halimah ...
cuba tengok berani tak
wat drama siti nurhaliza jongang?
cessss!

>>___<<

Webmaster@Echam 25 Februari 2010 5:29 PTG  

Errrr.. Finaz JONGANG ke??????

senyummmm 25 Februari 2010 6:08 PTG  

memang x ptt..ade cikgu ngajar same kome nme halimah,die mrh btl tajuk drama 2 gitu..mujur die x jongang,cuma gigi x cukup 1 jer..hehe..ape kate lepas ni ade cite erra jongang,meletup nnt 2..kaya raya astro..ngeh3x

alin syazreen 25 Februari 2010 6:23 PTG  

eh kome ni... tak lama lagi muncul plak cite fatimah juling..pecaya la ckp aku. siryes nii.. mengamuk plak org nama fatimah.. nantikannn

maiyah 25 Februari 2010 6:25 PTG  

nguah nguah.. hidup halimah!:D

fikaryna 25 Februari 2010 6:52 PTG  

kalau aku nama halimah dan aku jongang..aku pun terasa..huhu..

Akuanakpahang 25 Februari 2010 6:55 PTG  

Tak baik la kabor jongang2 gitu...pasang gigi palsu tentu lawo mekala sape gitu hehehe...

CikMelur 25 Februari 2010 7:10 PTG  

kesian org nama halimah. mesti selalu kene ejek.

isk isk. bagila nama orang putih ke yang memang jarang-jarang orang nak bagi nama anak kat M'sia nih

LIPISLADY 25 Februari 2010 11:02 PTG  

Assalamualaikum,
nasib baik keh tak tengok cerita tu, jadi keh tak tau apa2lah ttg orang nama halimah ni, tapi kat kampong keh ada sorang nama halimah, memang jongang pun...ooppsss... mintok ampun kak Limoh...yang beno tetap beno...

Finaz 26 Februari 2010 8:22 PG  

erkkk!, yelah saya pun nak tanya mcm Webmaster Echam tanya.."saya jongang ker?????" hehehe..

Lancelottttt, saya nih ibarat wanita melayu terakhir tau tak? (ahahaha perasan betul!) Gigi saya ibarat kalo tengok sekali pasti nak tengok lagi..(hehe..perasan lagik!)

sowee saya gurau jer...

RMY-Abelitokjoro 26 Februari 2010 8:59 PG  

abeli kalau jumpa yang jonggang.. abeli panggil gigi mancung.....

Miecyber @ Sudu 26 Februari 2010 11:02 PG  

Kebetulan jer nama Halimah tu...
Di harap Halimah-Halimah yang lain jangan gusar dan susah hati yer...

imHepPie 27 Februari 2010 2:13 PG  

ahaha seb bek uncle x letak nama syamimi~selamat wahaha

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP