GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Sabtu, 6 Februari 2010

Terangkat

Dialog antara dua orang pemuda yang sedari tadi memperkatakan sesuatu yang terangkat..

Pemuda 1 : Wo0o..terangkat aku tengok bodi aweks yang lalu tadi beb!..

Pemuda 2 : Aku tadi ko tau tak..punya lah terangkat bila ada sorang gadis seksi lalu depan aku duk jalan goyang goyang..

Pemuda 1 : Beb! aku tanya ko..apa bendee yang terangkat angkat ni?..

Pemuda 2 : Entah...?

** Tu diaa..terus tersembunyi keegoan masing masing bila kedua dua pemuda tersebut tiada tahu apa yang terangkat..

17 Merujuk kepada perkara diatas :

RMY-Abelitokjoro 6 Februari 2010 3:03 PG  

salam.. koi bila negok awek lalu.. dgn gaya seksi.. terangkat la spek koi.. menda gitu.. tanggal spek lagi jelas... waaaa...waaaa

relevan 6 Februari 2010 7:41 PG  

* A'ah..rasanya dia orag malu nak cakap lebih lebih tu Maiyah..

* Mu pakai spek ke Abeli?..

* Kusss..semangat lah Ah Fatt..

Finaz 6 Februari 2010 9:08 PG  

bulu mata terangkat lebih sikit supaya anak mata nampak dgn lebih jelas hehe..

kelompen 6 Februari 2010 11:09 PG  

hehe
terangkat tangan weh ingat nak say hello...
gone dok g2?

relevan 6 Februari 2010 12:00 PTG  

* Bulu mata yang berat akan susah terangkat ye Finaz..

* Guana gitu gamok ye Kelompen..mboh juga dak nengok sahabat sahabat sampai terangkat..wakaka!

Cikgu Jang .. 6 Februari 2010 12:33 PTG  

his his....semua benda boleh terangkat dgn sendiri dengan kawalan...cuma satu benda sahaja boleh terangkat di luar kawalan...

Hamzah Abd Hamid 6 Februari 2010 12:49 PTG  

atau imannya terangkat ! (sambungan kepada finaz punya komen)

relevan 6 Februari 2010 3:40 PTG  

* Heh eh amat bersetuju dengan cik gu Hj Jang..

* Terima kasih abang Hamzah..dapat mengakhiri kata kata Finaz tersebut..sebab ayat beliau selalu tergantung..

sonata anak kancil 6 Februari 2010 4:40 PTG  

terangkat = maknanya terjengil mata supaya dapat tengok dengan lebih jelas....

relevan 6 Februari 2010 4:45 PTG  

* Yer SAK..lebih kurang macam tersombol biji mata..terutama bagi mereka yang rabun rabun ayam..

LIPISLADY 6 Februari 2010 8:21 PTG  

Assalamualaikum, hehehe...tak tau kemenda...

zetty 7 Februari 2010 1:27 PG  

masalah2...ishh3x...hihihi

fndrocka 7 Februari 2010 7:33 PG  

terangkap dlm konteks ni mungkin terujaa

relevan 8 Februari 2010 7:30 PG  

* Ka ka deus :)

* Wslm LipisLady..sikit lagi tau lah juge..

* Memang betul punya masalah ni Zetty..

* Mungkin fndrocka..teperangkap dalam kata kata..

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP