GILA GAJET II


Terkini dari relevan Sokmo

Oh Gasak! ( Gosip Hiburan Terkini )

Carian dalam blog ini

Jumaat, 5 Mac 2010

Subsidi minyak tidak berubah

PUTRAJAYA 4 Mac - Kerajaan hari ini membatalkan cadangan pelaksanaan penstrukturan semula subsidi petroleum setelah menerima maklum balas negatif daripada rakyat.. ( selanjutnya klik disini )..

*** Alhamdulillah..setakat mana tidak berubahnya hanya masa dan ketika yang akan merubah..

17 Merujuk kepada perkara diatas :

fikaryna 5 Mac 2010 11:26 PG  

cukup la dulu..jgn naik lagi..turun xper..huhu..

Anuar Abdul Aziz 5 Mac 2010 11:30 PG  

tak faham aku bila ada kata "takpe naik sikit jer" tapi bila nak membeli belah cari waktu sale...minyak tu guna hari2..naik harrganyer,naiklah barang lain.

relevan 5 Mac 2010 11:33 PG  

* Bagi bertahan setakat ni pun ok dah Ryna..

* Ishk2 naik sikit saja takper esok naik sikit lagi tak per lagi..naik lagi takper..menyudah papa hehe!

Alimaz-Kembara Terasing 5 Mac 2010 11:36 PG  

naik la kalau brani.....pilihan raya nanti turun la najib tu....

Che' Pit 5 Mac 2010 11:51 PG  

alhamdulillah..

kalau naik, mmg terasa perit bahana minyak, huhu..

barang lain pun naik..

zulkbo 5 Mac 2010 12:05 PTG  

salam..
alhamdulillah kalau gitu..
aok tau lah minyak naik
semua rega barang pun naik
gaji kita jer yang tak naik

relevan 5 Mac 2010 12:22 PTG  

* Yer Alimaz..PRU13

* Itulah keistimewaan miyak ye CP..

* Wsl Zul..tunggu penyelarasan gaji 2010..berapa naik..gaji naik barang naik getah naik minyak naik..minyak kelapa pun boleh naik..

pakcik kordi 5 Mac 2010 12:27 PTG  

naik klu berani...hahaha...

relevan 5 Mac 2010 12:31 PTG  

* Malam malam boleh naik Pak cik..wakakaka!

maiyah 5 Mac 2010 2:59 PTG  

jgn le naik lagik penin kepala

Akuanakpahang 5 Mac 2010 3:44 PTG  

ada bender kadang tu kita suka dia naik...ada sesetengah tu kita tak suka dia naik huhuhu...

relevan 5 Mac 2010 3:56 PTG  

* Jangan takut Maiyah..kenaikan itu biasa jika turun itu luar biasa..

* Alahai en yassin..banyak benda kita suka tak naik..hanya satu benda kita suka dia naik.. gaji naik!..

endiem 5 Mac 2010 4:26 PTG  

baguslah tak naik. minyak gamat, minyak urat minyak lintah , harap harap janganlah naik jugak.

al-mankaraqi 5 Mac 2010 4:41 PTG  

menteri tak selalunya betol......

(speculate sikit pasal rombakan kabinet bang!)

relevan 5 Mac 2010 5:35 PTG  

* Minyak urut selalu naik endiem..naik atas perut..

* Ye Sop..beliau beliau semua bijak bijak belaka..tapi kita rakyat kena juga lagi bijak menilai dan memilih..hehe! Ada rombakan kabinet pulak ke..

relevan 5 Mac 2010 5:58 PTG  

* Masa itu emas Finaz..Minyak lebih berharga dari emas..

Catat Ulasan

Info,Berita,Hiburan yang Hangat dari Dalam dan Luar Negeri

Terima kaSih..kerana melayari relevan Sokmo

Catatan Popular

Ikut rapat rapat

Google+ Followers

MENARIK PERHATIAN

Segala penulisan dan gambar gambar di dalam blog ini bukan lah hak sepenuh penulis..barang siapa yang mendapat kesusahan yang teruk seperti terjejas akal minda dan fikiran selepas melayari blog ini bukan lah tangunggan penulis..di atas apa jua komen yang menyentuh sensitiviti seperti memporak peranda kan kesejahteraan..penulis juga tidak akan bertanggung jawab..

Sekian Terima kaSih
original design by : relevan
modified by : relevan

  © Blogger templates The relevan Scripts Template by relevan Scripts 2010

Back to TOP